R.I.P Little White Princess </3
:'( :'( R.I.P Lillan <3333

Varför var du tvungen ta bort henne ? :/
Så trist:( R.I.P Little White Princess..
Hon var mycket söt
#2 :'( Redan någon dag efter att jag fått hem henne haltade hon och bara låg ner, hon kunde knappt stödja benet och kunde inte gå. Det var något med ryggen så veterinären undersökte henne och avlivde sedan henne. :( <3
Beklagar verkligen! =(
Hon var supersöt.
#4 Märkte ni inte något när ni hämtade henne?:/
Usch vad tråkigt :'(
Tröstkramar till dig!
#6 Hon var fullt frisk när jag hämtade henne men någon dag efter så haltade hon, veterinären sa att det kan ha varit p.g.a ansträngning (vet isåfall inte hur hon gjort det för hon hade bara varit i buren) och så något med ryggen, en annan veterinär som underöskte henne sa att det kunde varit att ryggen gott av för hon blivit rädd (dagen efter att jag fått hem henne blev hon rädd i buren så hon sprang in jätte snabbt i bo delen när jag kom mot buren lugnt som vanligt) kanske det hade varit det ? :'(

#4 usch vad hemskt :/ & så ung..
RIP :'( <3

Vad trist, och så ung också :(
Vad menar du med att hon bara blev 10-15 veckor? Visste du inte när hon var född?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

R.I.P
R.I.P :(
#11 Jo jag fick stamtavlan för någon dag sedan, men har inte orkat räkna exakt. ;/ Hon föddes 16 april.
Har räknat nu, 15 veckor skulle hon bli idag.

R.I.P Lillan<3
*tröstkramar* <3

Nej, så sorgligt… :( Vila i frid Lillan. Hon var jättefin.
Men usch va hemskt :(
R.I.P
Nej usch och fy den söta lille kaninen stackars den synd att hon var tvungen att avlivas måste kännas väldigt jobbigt nu *TRÖSTKRAMAR FRÅN OSS ALLA*
R.I.P
Kramar / Julia (=
Tack allihopa

rip ;<
the vanity, it becomes insanity

Vad tråkigt:'(
R.I.P Lillan <3
*Tröstkramar<3*
ohno, jag har visst inte hängt med, jag trodde hon var bra igen efter allt som har hänt :/ vad synd..

R.I.P :(

R.I.P Lillan. Tröstkramar till dig..