Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 587 ggr
Jetaime
0

Vit blåögd lejonhona säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått ett mail av Åsa, som har två kanin, men då den ena kanin är sjuk och måste flyttas in så har hon inte tid med den andra (fråga mig inte jag fattade inte så mycket själv) tydligen hade honan blivit lite deprimerad av detta och frågade därför mig om jag ville ta henne, visst skulle jag kunna ta henne, men jag har ingen "användning" för henne för hon är sälkt med dom flesta av mina kaniner och jag kan inte ha hur många lejon som helst när jag ska inrikta mig på teddy..

Iallafall så bestämde jag mig för att hjälpa henne att omplasera kaniner (baraför jag har så svårt att inte bry mig)

Lite fakta om henne:
Lyktan´s Maja
Född: Vet inte exakt men ibörjan av 2007
Färg: Vit, blåögd
Ras: Löwen (lejonhuvad kanin)

Mor: Lyktan´s Zingoalla
Far: Lyktan´s Bacchardi

Hon har inte haft någon kull sen innan så hon skulle nog passa bäst till kel. Även hoppning? (Har en helbror till henne, dock inte kullsyskon, och han är bra på att hoppa :)

Har tyvärr ingen bild på henne, kan ev. fixa, men lägger upp en bild på William eftersom han är helbror till henne!

Jetaime
0

puttar :)

ciss
0

Försök fixa bild tycker jag så ser man hur hon ser ut ..

putt :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jetaime
0

#2 skulle få bild och mer info om henne imorron!

Jetaime
0

Här kommer det blider på henne från ägarna.. dock inga bra vinklar, tror hon är mkt snyggare i verkligheten :P

Jetaime
0

maja

Jetaime
0

en till.

Tina-lin
0

Så fin hon är! Borde inte så lång tid innan hon får nytt hem. Finns hon i Skåne? Kan höra med en av mina köpare om hon är intresserad…

sputtnick_plexus
0

putt :)

Hermelina
0
Jetaime
0

#7 Ja hon finns i skåne. Man kan kontakta

Åsa Riggerberger på
Mail: asa.riggberger@spray.se
Tele: 073-9095046

Hon finns i Skåne, i Bunkeflostrand