Stulna bilder från stallet.se
Jag brukar vara inne på stallet och kolla igenom bilder, för att se om jag hittar bilder jag känner igen.
Så om det är fler än jag som brukar vara inne där, kan ni väl skriva här ifall ni hittar någon kanin ni tycker verkar bekant (som ägs av någon här på forumet).
Jag själv har nu idag hittat bilder på min Mimi, 2 st.
"KB´s Malaco" och "Kaningårdens Pomac".
Har mailat vederbörande och be dem ta bort bilderna. Om inte kommer admin göra det. Har hittills fått alla bilder snodda från mig, borttagna. 

Jag har kollat 1 gång men ska kolla oftare :) Och då ska jag säga till om jag känner igen någon ;) Vad bra att dom har tagit bort dina bilder :)
Ska också kolla litegrann. Hoppas det är OK för er här att om jag är osäker säger jag ändå för säkerhetsskull? =) Vi blir som en liten "Anti sno bilder" grupp, haha xD

" Hoppas det är OK för er här att om jag är osäker säger jag ändå för säkerhetsskull?"
- Jag fattar inte, vad menar du?? *lite trött*

Jag är ofta inne på stallet.se, så jag ska hålla ögonen öppna, och om jag ser något bekant, ska jag genast kontakta någon här, som kanske känner igen kaninen(?) ^^
Till Myriis: det är jättebra att du skulle säga till, även om du är lite osäker. för det gäller ju att vara på den säkra sidan, inte sant? :D
#2: Det låter bra myriis. Ni behöver ju inte vara HELT säkra på att det är någons kanin, utan om ni misstänker eller tycker den är lik. Visar det sig att det inte är dens kanin, så hellre det än att man låter bli att säga till, och så var det dens kanin (hängde ni med?
)

Jättebra att ni håller lite koll där! Vill INTE att Dennis & Andy ska finnas där heller, jag är ju själv inte där inne.. Har aldrig varit o kommer aldrig att gå in heller.. Grr vilket ställe det där..

NUU hänger jag med! Jág fattade inte vad hon skrev men nu förstår jag :D *Borde palla mig i sängen, alldeles för vimsig*
Det låter bra Myriis!
#7: Haha. Ja, palla dig i säng ;)

#8 Joo ^^, Natti
gonatt :)
mkt bra att hålla koll, inte kul ifall nån stjäl ens bilder…
Jag är där inne och ser om jag hittar hulda är. Har inte sett hon där än .
Men jag minns inte vad jag heter där. tror jag hete stalletärskit :P

#11 Haha bra namn :D
putt
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
här medläm men är alldrig inne längre
Har själv sett dem!
Ska kolla efter fler, och anmäla idag.
Tack för att du håller utkik! =)

#22 Hahaha hur kunde dom få det till en belgisk hare ? xD

Jag ska också kolla idag tror jag .. kollade förr men inte längre. Så synd att folk inte kan skilja på ditt & mitt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
putt
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Flera av mina bilder har blivit stulna ;o på olika av mina kaniner främst Bambi men även på bilder på kanin ungrar.
Kramar / Julia (=

Tejos kanin Molly som är såld nu men iallafall
Ung_stallet_http://www.stallet.se/search/animals/popPhoto.aspx?PhotoUrl=pets/1052908.jpg&Title=Ängla&PictureBank=0