Har gjort en stooor utebur
Idag så har jag "gjort" en stooor ute bur till mina kaniner:)
Vi har en jätte stor studsematta som vi aldrig hoppar på, så då tänkte jag att kaninerna kunde gå där. Jag tog galler som fanns kvar från burarna vi hade byggt, hund galler och lite smått som man kunde advända. Jag satt det runt hela studsmattan och då blev det ju jätte stort. Så där har dom både skugga o tak över så inga fåglar elr katter kan komma åt dom.
När allt var färdigt så släppte jag ut kaninerna o marsvinet där tsm. Det var värkligen poppis må jag säga
Dom hoppa, lekte, jagade o busade jätte mycket.
Jag har tänkt att det ska bli en liten "lekplats". Jag ska lägga in lite stockar och sånt som dom tycker är roligt
Vi får se hur det blir när allt är färdigt

vad stor den är!;)
va stort, och fint :)
kan inte jag få eran studsmatta (A)
hihi:P den är upptagen har 5 kaxiga damor

:P Har sett massa bilder på bdb, jätte fint ^^
Mvh Sigrid
Tack så jätte mycket:D
Åh, vad najs!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tackar^^
Oh smart ide :)
Kanske något att bygga åt min rymmar knutt..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vilken smart ide! rikyit fint!
Tackar tackar
Kul idé:D Snyggt:D
Fin, fint! Men blir det inte väldigt varmt under studsmattan med tanke på att studsmattan är svart…?
Bra ide du fick!
Kramar / Julia (=
#13 Det blir faktist inte så varmt
Det är skugga o sånt och sen har dom bra tillgång till vatten. Jag trodde också att det skulle bli varmt men de blev de inte
Vad najs :D

Superfint! Skulle också vilja göra så på våran studsmatta (vi har en cirkusstudsmatta, king size, så den är kort sagt STOR) men min brorsa & hans kompisar skulle slakta mig ^^
Smart idé :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#17 haha, jag förstår dig det skulle nog mina 4 brorsor med göra.
Kramar / Julia (=
#15 Nehe, så bra :)
putt

Jättefint och smart jue! måste bara fråga…hur får du alla ninisarna att funka så bra ihop?
#22 Jag släppte in alla i den stor ute buren sen. Jagade dom varandra en liten liten stund sen var det inte mer med de:P En av kaninerna ville bråka lite med alla andra så då tog jag ut henne där ifrån en liten stund, sen släppte jag in henne igen och då gick det jätte bra.
Innan hade jag försökt att ha ungarna tsm och dom bråkade jätte mycket, sen hade jag också försökt att ha dom vuxa tsm men det gick häller inte. Sen försökte jag att ha alla tsm och du är alla bästisar.
Känns jätte bra att alla kan gå tsm utan att bråka

jättehärligt ser det ut:) det är en väldigt smart idé!
Min kanin bor hos fodervärd nu, och han är så busig och jobbig så det inte är sant, han har bitit mig flera gånger och skulle döda om han fick vara med en annan hankanin.
Men han går så himla bra ihop med hennes marsvinshane , och jag fattar inte det! han som jag aldrig skulle kunna gå ihop med någon, men den stora ytan under deras studsmatta har gjort dem till bästa vänner:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag har en ganska stor studsmatta också, och jag har tänkt göra så men jag använder den ganska mycket så de går inte :p

den va häftig :P ,

vad är det för kön på alla???

Gud va fint!
Men du kanske borde skriva en skylt eller något så att inga barn(Grannar) eller någon person hoppar på studsmattan
Jätte smart ideé! Men hur funkar det med kaninnerna om du får lusta att stundsa?
#27 Alla är honor och går jätte bra tsm=)
#28 Vi har inga unga grannar(som skulle vilja hoppa), och imed att vi har en hund som skyddar kaninerna som hennes egna ungar så kommer ingen nära dom elr studsemattan. Och om någon går på vår tomt och hon får syn på dom så lovar jag att dom lägger benen på ryggen och springen^^:)
#29 Vi har inte studsat på över 4 år, men vi skulle få för oss att studsa så tar jvi skälvklart ut kaninerna o marsvinet
Jo det kan ju vara en smart ideé. ;)
putt