Ska hon ha ungar ?
Jag börjar bli ganska säker på att Elsa ska ha ungar ! Men jag tänkte höra med er så jag får veta vad ni tror .. Igår när jag skulle ta upp hennes hus så såg jag att det låg massa hårtrussar där i .. Kan det vara ett tecken på att hon ska ha ungar ? Sen tänkte jag höra om det e så att hon ska det vad ska jag då tänka på ? ..
Kram elin
Hon kan vara skendräktig? också.

vad e det ?

Du behöver ej svara på vad skendräktig? är jag har redan kollat upp det ^^
Har hon varit med någon hane? Annars är hon skendräktig?.

#4 jaa hon var ju det när hon var på omplaceringshemmet .. desutom så var det 5 st okastrerade hanar hon var med!

Puutt
#5 Om hon var det, så är det nog ganska stor chans att hon har ungar, men man vet aldrig. Kolla på artiklarna, där står det om olika tecken på dräktighet och skendräktighet;)

#7 aaa jag ska göra det :)

När var det hon var på omplaceringshemmet?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#9 för drygt 2 veckor sedan men där har hon ju varit i 1 år fast hon har ej varit med kaninerna då hon var med marsvinen .. men innan jag köppte henne så hadde hon varit med kaninerna båda honor å hanar ett tag
kollaom hennes bröstvåtor har blivit större…för de fylls ju med mjölk åt ungarna
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/
Ursäkta att jag snor tråden lite, men det låter som ett väldigt oseriöst omplaceringshem om de håller honor och hanar tillsammans! Rimmar illa med omplaceringshem (som väl vill minska antalet oönskade kaniner/djur) gör flera bara så där!

#12 Jag och mamma tycker precis som du! jag fattar inte hur man kan ha 5 okastrerade hanar med 2 okastrerade honor .. Hon sa liksom : Jaa det kan ju vara så att honan e dräktig eftersom att hon e med hanarna .. Man ba KAN ? hon ÄR dräktig då!