Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 804 ggr
molly__totte
0

nån som vill ha totte??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

som jag sakt så är totte aggresiv och bit!

men han förtjänar en ny skans jag orkar inte mer men jag hoppas värkligen att nån annan kan ta han !

han är en teddylöwen madagaskar wietertecknad

1 och ett halft år

om nån vill så kan jag lägga in fler bilder :P

Alecsandrala
0

jag skulle ev. kunna ta han. Vart finns han?

flisan93
0

Han ser inte ut att vara madagaskar wienertecknad? Är han inte gul/svart japanteckand? Rätta mig om jag har fel.

molly__totte
0

åå skulle du!! han finns i gbg men akn transborteras!! han finns även i borås fritsla som ligger när kinna,skene ;P skulle var jätte tacksam<3

du räddar han från döden typ :P

molly__totte
0

ja det kanske han är !:P

kan sätat in bilder!

molly__totte
0

här är snutten just det ska säga med att han är kastrerad!

molly__totte
0

<3

molly__totte
0

ingen ???? skullle bli i normt glad

[Niike]
0

Ser ut att vara g/s japantecknad wienertecknad som flisan93 säger.
Jättesöt!

Alecsandrala
0

jag pratar med mamma & pappa imorrn som sagt. Skulle vara bra om du PM:ade ditt mobilnr, för vi ska nämligen till gbg på fredag :)

molly__totte
0

ja <3

Kawaiih
0

Hoppas allt löser sej :) Som sagt han kanske bara måste ha en person som är van med aggresiva kaniner. Som har mycket erfarenhet av att träna sånna. :)

Jag menar inte att du inte är kunnig osv. utan bara nån som har mycket erfarenhet av just aggresiva kaniner :)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Ync
0

Hur kul är det för h'n att vara arg?
vem vill ha en bitande kanin, enligt mej värklar inte din kanin må särsiltbra.

molly__totte
0

nje han mår inte så bra tyvärr /: jag söker ett hem tilll han där han braa behöver springa  en Hage och var kanin och sen att man bara ger han mat och vatten!

men det går att klippa klor och bortsta han :P

Sirocco
0

Men jag tror på ett sätt att han kanske kommer att må sämre eftersom molly och totte är som klister.

Kramar / Julia (=

molly__totte
0

enj jag har märkt att han börjat anfalla henne med lite /:

Fnyan
0

Hade kunnat ta han men har tyvär för lite burar å får inte ha mer kaniner ''/ Hoppas du får sålt han :)

molly__totte
0

oki synd  :(

bella_hoppe
0

du får ju inte sälja han ;(

Alecsandrala
0

tyvärr så skulle vi inte till göteborg så det blir ingen totte.. :(</3

molly__totte
0

oki :(

nån annan som vill ha min plutt???

Kristall
0

Lycka till! :)

Kan inte ta honom dessvärre. :/

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

molly__totte
0

oki vad synd :/

hoppas att det finns nån som vill ha han!:P

Ync
0

du kan ju inte själja honom, asså att sälja en bitande kanin är som att sälja en bomb. nu överdrev jag mycke, men isåfall måste ju köparen vara vuxen och typ uppfödare, knappast en barnfamilj eller liknande.

emmsaaan
0

#23 Men hon har ju skrivit att han är aggresiv? Det han behöver är ju en människa som får honom att bli snäll. Tror knappast att en barnfamilj köper, men det är ju bra att hon ger honom en chans istället för att avliva direkt eller hur!?

Ync
0

#24: jasåklart är det bra att han får en chans, men man gör inte en kanin snäll på en dag, det tar kanske år. säg mej, vilken uppfödare har lust? :)

molly__totte
0

snälla -.-

jag ska inte sälaj han till nån sån för det första så GÅR han inte att fixas till

för det andra varför måste ni hålla på hela tiden

# 23 ajg har inte sakt att  hjag ska sälja han till en sån preson!! jaghar bar sakt det till er SÄRIGÖSA på kif! men det ända MÅNGA gör är att betesig tvärti mot -.-

Ync
0

#26: Jag har heller inte påstått att du ska det.
vi säger sånna saker till dej, (och även andra) för att vi bryr oss.

emmsaaan
0

#25 Det kanske inte är en uppfödare. Jag skulle lätt ta mig den tiden om jag fick. Det är underbart att se hur en kanin blir tamare och tamare och alla framsteg den gör. Det är ju inte säkert att det blir bättre heller, men ändå. Tycker att det är bra av henne att skriva annons iaf :) Finns säkert någon som vill hjälpa.

aliciia
0

#26 hur vet du att det inte går att "fixa" honom, försök, ge inte upp.

jag kanske kan ta honom, eftersom jag tycker avlivning, det är inte ens det sista beslutet, det finns knappt - enligt mej

molly__totte
0

oki,det skulle vara grymt bra :Pär det bara kanke??:)