Mycket har hänt idag..:(&:)
Idag har det hänt massor.. både :) & :(
Ja,på morgonen måste jag alltid mata Penellopis sista unge,av 4.den bor ute hos henne,vi lyftar upp henne & så vänder vi henne så brukar vi mata tills den kissar.Idag så var den borta.Jag hittade den inte alls!Jag grät i floder,den va jätte söt & snäll :$.Så gav jag upp,tittade på penellopi och bakom henne satt ungen & diade! Levandes! Jag tog med det samma i den & la tillbaks den..Penellopi vaktar den nu & älskar den hon med,hon slickar den då den kmr ut & så,den är bara 2 veckor! Och nu kmr den ut då den blir hungrig och diar,så nu behöver jag inte "handmata" den mer! :) Och så var det så varmt så jag flyttade Lovas ungar & Milly till den största betesburen.Jag tänkte att jag kan dela upp den så Busan & hennes ungar också kan va där,men jag la istället dit bara Busans ungar med de andra,jag satt och kollade på dom,mitt i allt så börjar Bellman(den ena heter så) para sej med alla där! Så att en av Busans unge börjar skrika!! :O jag lyfter genast bort honom,till en annan betesbur.Han kan inte längre va med sina syskon.Men han flyttar ikväll så.. dem är 8 v idag.Och Silvia är påp dag 30 idag så..så får se,hon bara vilar & vilar & dricker..
Med vänlig hälsning,
Jenny
Oj,förstår ni inte så äre bara att fråga..
Med vänlig hälsning,
Jenny

Vad skönt att hon tar hand om sin unge nu 
#2;Jo,e så glad
Med vänlig hälsning,
Jenny