Ny Fototråd
Tycker att det var längesen det fanns en fototråd. Tänkte att det kan vara kul att fixa en ny;)
För ni som inte vet hur det går till så kan jag berätta:
- Första personen lägger in en bild på en eller flera kaniner.
- Tvåan ger konstruktiv kritik till bilden och lägger sedan ut en bild som han/hon tagit.
- Kommenterar den andra persones bild och lägger in en egen osv, osv…
Hoppas att ni förstår;)
ingen?
Den är bra,men kaninen skulle behövt vara vänd mot kameran.
XP (gör jag rätt)
Min bild:

Med vänlig hälsning,
Jenny

Wops, jag svarade på #4
#8 haha det är lugnt;)
#11 Bilden är tagen uppåfrån vilket jag inte gillar så mycket. Sen så är de kapat på lite konstigt ställe, man ser framtassen och så. I övrigt var det en ren bakrund och fin skärpa ;) Men som sagt, tänk på att inte ta uppifrån, det blir mycket finare om du lägger dig på mage och tar i kaninens nivå ^^
har ingen annan stans å fota :S

#4: ASSÅ, WTF!?
Det här är typ femte gången det blir fel bild!
Det här är ju sjukt!
#19 HAHAHAxD Bättre lycka nästa gång;) svara på den senaste och lägg in en ny vetja

#23: Jättesnygg bild, men hade gärna sett att hela Tjoffsen var med. =)
På min bild: Järnsaxas ansikte, ur ett grodperspektiv. =P
#28, jag gillar verkligen din bild, den är inte för "arrangerad" vilket jag personligen inte alls tycker om. Man kommer nära inpå kaninen vilket gör att man får en kännsla av hmm,, mysighet. hehe.. kunde varit lite mer skärpa.. sen tycker jag inte man kan bortse någon del av fotot, så jag tycker man kan klona bort kompostgallret i bakrunden. men en himmla fin kanin måste jag säga! :)
Här kommer min bild på skalman. :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

#33, Mycket söt kanin, Jag tycker om att man verkligen ser ögat på kaninen då ögonen på djur utstrålar mycket i en bild, enligt mig. bra skärpa och fin färg på kaninen. det och ade varit kul om hela kaninen kommit med på bild och den lilla svarta "saken" i undre kanten och den gråa "saken" uppe i hörnet gör att man tittar på det istället för på kaninen! :)
här är en till bild! :)

synd att inte hela kaninen kom med och skulle behöft lite luft nertill. Spaden till höger stör, annars jätte fin bild!

#51 Det är en hon
:)

#53 haha förlåt mig:)..ja du ser jag ser eller läser inte så bra ikväll..trött tror jag….*S*

#54 Ingen fara, det stod ju ingenstans heller så det kunde ju inte du veta ;) :P
ful bakrund på min bild!

#62 Vacker Kanin. Dock stör jag mig lite på skärpan. :/
Har inga bilder på denna dator tyvär så vem som helst får gärna lägga in en bild i mitt ställe.

Någon?

Ska bara sticka ut och fota lite, strax tebax och då kommer det fler bilder!!

Tillbaka:) Tack för kommentaren:) Hon är min lilla älskling och det är mitt ursnygga ben som är med på bilden xD
#69; Jättesöt kanin, att det var galler i bakgrunden gjorde inget tycker jag. Men störde mig på frigolitgrejen. Fin kanin du har!
Här kommer en bild på VirreLina. Litet störande med grässtråt över munnen på henne… Men jag gillar personligen vinkeln:)

Någon??? Det har gått en timme!

#80.. det är fint att två kaniner kan vara på samma bild, men båda kaninerna är lite suddiga och lite för nära kameran, de ser lite avkapade ut. Fina färger på kaninerna och sött att en sitter i krukan. men somsagt, lite oskarpa och lite för nära, kunde varit en aning roligare bakgrund :D
här kommer min bild!