Granngården Eskilstuna..
Jag var på Granngården i Eskilstuna och köpte hö (kravmärkt ängshö) som finns i rätt så stora papperssäckar.. Och igår när jag öppnade höpåsen så kryllade det av tveskjärtar.. Usch, fyfan vad äckligt! Man vill ju absolut inte ge det till djuren! Jag ringde dit direkt och sa det, och idag åkte jag in och lämnade det.. Då frågade de om jag ville ha en ny höpåse.. Skulle inte tro det sa jag.. Härdanefter vill jag se vad som finns i påsen.. Så jag tog en påse Majsan Remiss (smådjursströ) och de sa att jag var tvungen att betala 16 kr emellan.. Gud vad snålt! :O Men det är ju min åsikt..
*Ville bara skriva av mig*

Men om det var tveskärtar i det borde du ha fått en ny av något annat hö :/ eller pengarna tilbaka :P
Men gud vad vidrigt! :s och jag håller med om att det var snålt att du fick betala lite för Majsan Remiss ändå! :(
#1 Ja.. Vi handlar ändå rätt mkt på Granngården.. Men handlar mer på Granngården i Arboga.. Mkt trevligare personal och mer sortiment.. Så nu kommer jag ändå handla mindre i E-tuna.. Blir en bit att åka men bättre service ! ;)
#2 Ja, eller hur !? 16 spänn, vad mkt då !? Verkligen dumsnålt.. Hoppas att ingen annan råkar ut för samma sak..
Usch, inte så trevligt..
#4 Nej.. Inte alls faktiskt .. Inte var det lite tveskjärtar inte.. Det KRYLLADE av dem… x'O

Usch!
Lite konstigt.. Lixxom det ska ju vara Kravmärkt och Ängshö.. Då borde det ju vara ordentligt kontrollerat.. Men det var det inte.. Inte våran påse iaf.. :'O Men det var det sista hö:et från dom.. Good Bye, Granngården i Eskilstuna..

EUW, JAG HATAR KRYP >.<
jag skulle dö om jag hittade såna i min höpåse ;o
#8 Detsamma här.. Jag har FOBI för dem.. Jag dog ju nästan igår.. Skrek så det ekade ihuset.. Kaninerna blev nog lite rädda oxå men jag blev räddare.. Kliar på hela kroppen och drömde att de var i sängen.. x''O Usch, för småkryp.. De gör ingen nytta.. :'/
Så alla vet.. Jag är den samma som Moangsvagens.. =) har 2 användare ! :P Mor och dotter.. Haha xD
Usch!
Håller med vårat granngården är verkligen inte bra! :/
Det är ju för fasiken bara som ett stort garaget, inte ens en affär. Och de har bara Lottie, Stampe och Rabbfor.
Västerås är bra :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 Japp.. Verkligen uruselt..
Jag vet.. Första gången jag gick dit undrade jag vart ingången var.. Haha x) De säger att de har begränsat sortiment där.. + otrevlig personal.. Själv föredrar jag Arboga. =) Ska nog titta in i V-Rås någon gång oxå ! ;) Tack för tipset.. :P

BLäää jag HATAR tjestjärtar, dom har typ bygg bo i vår brevlåda :(
#13 Blää.. Känner flera som har ibrevlådan.. Inte mysigt.. :S *ryser när jag måste ta deras post när de är på semester*