Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1002 ggr
[Zoie]
0

Därför har jag KIF..

Nu startar jag en tråd där man ska säga just varför man har kif :)
tex. att det är roligt, man ska träffa vänner osv.
_
Här kommer ett till exempel: Jag har KIF för att jag ska lära mig mer om kaniner! :)
_

[Zoie]
0

Jag har KIF därför att det är roligt, man får lära sig mer om kaniner, Man träffar vänner som man kan prata med på tex, msn! :) Och att hjälpa andra om dom har problem med sin kanin (:

Clariiz
0

Jag googlade på Kanin och hittade sidan, var inne och läste inlägg i säkert 2-3 månader innan jag blev medlem.

Jag har lärt mig mycket genom åren :) Då hade jag endast två kaniner, utan KIF kanske det fortfarande vart så ;)
Nu har jag en liten uppfödning..
Jag har nog KIF för att jag tycker om att lära, samt hjälpa "nybörjare" med det jag kan. Att ta och ge helt enkelt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Flippa
0

jag har kif för att jag vill lära mig mer om kaniner, och för att träffa mera vänner och så är det roliga personer här på kif ! :D sen jag blev medlem på kif så har jag lärt mig jätte mkt om kaniner :)

aliciia
0

jag har kif för .. öh.. jag vill XD å dt är världen bästa forum :D

[Niike]
0

Jag är medlem på KIF för att lära mig mer om kaniner, kunna hjälpa andra & prata kanin med folk som har samma intresse.

Taci
0

Jag skaffade det det för att jag ville lära mig mer om kaniner, var inte så kunnig då faktiskt. Nu har jag det dels för att lära mig mer, o för att det finns många trevliga människor här inne :)

Zvintos
0

Jag är medlem på KIF både för att lära mig själv mer (man blir aldrig helt fullärd), men även för att kunna dela med mig av den kunskap jag redan har. =)
Plus att det är kul att prata med de som har samma intresse som en själv.

Jojsan
0

Jag är medlem här för att lära mig mer om kaniner (sen jag blev medlem här har jag lärt mig jättemycket om kaniner). För att prata med folk som är lika kaningalna och .. Ja typ det ^^

[Zoie]
0

*putt*

Sashhi
0

Först blev jag medlem för att en kompis tipsade mig. (Mickis) I början läste jag lite & nu är jag BEROENDE. Kan inte vara en dag utan KIF. xP

Not your mom, not your milk.

Moonstrike
0

Jag blev medlem för att få veta hur mkt pellets Rufsan skulle få ;)

Jag är medlem främst för att alla människor här är så underbara :) Självklart också för att lära mig, hjälpa andra och skryta med mina kaniner (A) ;P

[Wera]
0

Jag blev medlem på KIF (sökte på google efter djurtransport) och då kom jag till djurtransport.ifokus.se och jag var där lite och sökte.. och sedan hamnade jag på iller.ifokus (fattar iaf. inte hur och vrf) men jag trodde man kunde snacka lite vad som hälst där om djur och inte bara om illrar XD men så sa en tjej till mig att gå in på kanin.ifokus.se istället så :) är medlem här iaf. för jag lär mig ganska mkt (t.ex. har jag lärt mig jätte mkt om olika teckningar och färger), det finns flera personer som delar mitt intresse ^^ man får häjlp att försöka hitta t.ex. en kanin man vill ha elr något ;D

Mickis1994
0

Googlade på kanin, och fick fram denna. Sedan ahr det rullat på. Beroende nu, typ. Läser mest, svara sällan.

Har också KIF för de tär kul att lära känna nya människor och lära sig mer om kaniner :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Melvis
0

För att det är en bra sajt och så.

Också för att mina kompisar blir irriterade för att jag altid pratar om kaniner kaniner och kaniner. Men på Kif pratar alla om Kaniner!

Em--ma
0

jag är medlem på Kif för att jag vill lära känna andra människor som har kaniner och att lära sig mer :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Michiis
0

Jag är medlem på kif, för att jag har kaniner och vill snacka med andra kanin människor. Och som #15 sa, jag vill lära mig mer xP och så är det ju bästa sidan. Jag blev medlem tack vare min kompis "wera" på kif, om inte hon sa åt mig och hjälpte mig bli medlem skulle jag inte eller kanske vet inte, men jag skulle inte ha blivit medlem så fort iaf. xD . Så tack WERA !

// Michis

[Caaassie]
0

Jag är medlem här på kif därför att det verkligen är jätteroligt att kunna prata med andra som också har kaniner som intresse, mina kompisar IRL suckar typ bara när jag börjar prata om kaniner. Och för att det är ett sånt trevligt forum och att jag lär mig och har lärt mig så mycket! Skillnaden mellan vad jag kan nu och vad jag kunde innan jag blev medlem här är som skillnaden mellan en hermelin och en BJ.. typ ;)

molly__totte
0

har det för att jag har lärt mig en massa som jag inte visste inan och sen så har jag massa nya vänner och jag lär mig nått nytt varje dag!! tack alla <3

emms
0

för att det är bäst :) Alicia är också bäst :D

Emma

aliciia
0

#19 du skrev fel :( för Alicia är bäst ska dt stå ;o

viko
0

För att jag vill lära mig mer om kaniner!

emms
0

#20 fixat ^^

Emma

J-Parnebo
0

Jag har Kif för att man kan träffa nya vänner och lär sig mkt av artiklarna och får hjälp :)<33

MysanMinGodis
0

Jag har KIF för det är roligt, man kan ha kaninträffar, träffar nya vänner, jag lär mig massor av saker om kaniner här, kul att hjälpa till om någon undrar över något och sist men inte minst så är det ju så underbart att alla är så snälla och glada här på KIF :D <3

Tina-A
0

Jag startae KiF, så det var väl då det började ^^, Då fanns det inga medlemmar förutom jag och min syster. Skapade kif för att lära mig mer om kaniner, och för att det var så spännande och roligt att starta et forum! Sen blir man snabbt beroende.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

denisesalomonsson
0

samma som ovanstående ^^ går inte en dag utan kif :D

Viljans
0

Jag är medlem på KIF för det finns så många snälla människor här, och så är jag medlem för att lära mig mer om kaniner. Och så är ja medlem fär att få träffa nya människor :]

sputtnick_plexus
0

Jag har kif för att det är roligt, jag vill lära mig mer om kaniner och prata med människor :)

MajaaR
0

Jag blev medlem här för att min kompis var det, och jag tyckte det verkade kul så då  blev jag också det :D Också fr man ju sklart lära sig mer om kaniner och får kontakt med nya människor?

Jennie104
0

Jo för jag träffar vänner ? x)

Har ju träffat Emma Emms x)<33 Som är bäst (A)

jees94
0

jag har kif för att jag vill lära mig mer om kaniner och att man träffar massa underbara vänner <3

[chriistina]
0

Jag är medlem på kif för att kunna prata och diskutera ngt av det bästa jag vet, kaniner :D <3

flisan93
0

Jag har KIF för att jag får lära känna fler personer, även om det bara är via internet. Jag tycker att det är en bra sajt där man hittar sånna som direkt har ett gemensamt intresse. Det är roligt att få hjälp också när det är något problem, man är liksom aldrig ensam. KIF<33

jaanniepaalm
0

lära mej mer om kaninen, :)

eveluss
0

Jag har KIF för att få tips? och råd, och för att man alltid kan fråga och få svar om man undrar över något! :)

aliciia
0

#30 ;'/

Kristall
0

För att lära mig mer om kaniner, alltid kan man lära sig något nytt. Sen finns det så få kaninintresserade människor här, alla har sina hundar och hästar (inget fel med det, även jag gillar hundar och hästar :P) och det blir så tråkigt utan någon att prata om kaniner med. Det är en relativt stor "ö" jag bor på, med flera kommuner och INTE en ENDA kaninförening/-klubb finns här. Nada. And it sucks. -.- Närmsta utställningen i år var för långt borta. Ingen kaninhoppningsförening där det finns finlandssvenska medlemmar i närheten som jag vet om. Och så vidare. "/

Så därför är jag medlem på KiF istället! ;D :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)