Nya kanin bebisar!
Queen har fått ungar igen! vi tog ut bacczi från buren 4 dagar innan hon fick första kullen så antagligen har han parat henne sista dagen där (kaniner har två livmodrar) och den nya kullen föddes 1 Juni! 5stycken fina och välmående ungar.
Här kommer bilder.
dom har inga namn änu så kallar dem efter siffror så länge.
1an

Va kul att det är så många olika färger :D Men du, har kaniner två livmodrar? :O :P
#10 jag tror det! det var en vän till mig som sa det för jag har inte tagit ut honan från buren sen hon fick första kullen så de var helt omöjligt att hon skulle blivit parad om inte en av första ungarna para henne vilket är ganska omöjligt pga. att de gamla ungarna bara var 4 veckor när den nya kullen föddes!

De har två "livmoderhorn", men bara en livmoder…

skulle vatt skoj att få hem nån av dom^^<3

roligt värre, är alla sålda du förra kullen :P ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Det är b.la. därför man inte ska låta honan och hanen bo ihop i flera dagar ;)
Fina ungar! Ska försöka mig på färgerna också såklart! Färger på föräldrarna?
1. Blå brokad
2. Gul/svart japanbrokad
3. Blå manteltecknad
4. Blå brokad
5. Blå/gul japantecknad, ev. manteltecknad
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#11 Vad har du gjort med första kullen? Är de kvar hos mamma och nya syskon?

#11 okey :) Så du tror att det är någon av ungarna som har gjort henne dräkrig igen? :O :) Eller kanske att någon har satt in hanen till henne igen ?
Den blå manteltecknade var jättesöt :) Hoppas det går bra för de små söta liven :)
#17 En unge kan inte ha gjort henne dräktig. De andra ungarna är ju 4 veckor, så hon måste alltså ha befruktats samtidigt som de gamla ungarna föddes. Alltså handlar det inte om en dubbelkull utan en tjuvparning ;)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
14# 2 tingade och en ska ja ha kvar.
15# heh jag märkte det.
4an är nog inte blå då randen är svart. Föräldrarna är mamman röd/svart japantecknad och pappan svart/vit manteltecknad.
#16 jag lät först den "gamla" kullen sitta kvar tills de blev 5 veckor men då började mamman att bita de "nya" ungarna och dessutom blev hon väldigt smal så nu får de "gamla" ungarna gå själva i en bur brevid.
17# de första ungarna kan väl ändå inte para mamman när de är ca 1 dag gamla (A)
#18 ja visst är de söta. <3 Tack :)
19# 100% på att det inte är tjuvparning! Pga. att jag inte ens tog ut mamman ur Buren och det är bara jag, min syster och mamma som rör kaninerna. Vi har burskåp så ingen kan ha hoppat över heller.
#20 Ok För jag fick också två kullar så tätt. De "äldre" ungarna jag har får nu gå i en egen bur och det fungerar bra. De yngre ungarna finns det tyvärr bara två av nu. Kanske tyckte mamman att hon inte orkar med 5 st till så direkt efter:( Det var 3 i första kullen. Hoppas de yngre klarar sig…..
#21 :O de e ju exakt som min! 3 i första och 5 i andra. Fast alla mina har överlevt än så länge var precis ute och kolla till dem.
Roligt! Hoppas de klarar sig allihop! De var väldigt söta:)

:)
jobbigt att de kom så tätt men jättefina färger och teckningar :)
Emma

#26 aawww min Avakaka, hon är så himla underbar (jag ii bakgrunden ^^)
Så var det för mig också! min honey fick 2 kullar, den första kullen var då 6 veckor..
Jga blev helt kär i 4:an. <3
Not your mom, not your milk.
#29 H*n är tillsalu :P
Åh.. <3 Men tyvärr.. köper bara dvv & hollisar. :/
Not your mom, not your milk.
#31 har vita dvv med blåa ögon med tysk stam också (A)
Vilken ras? är dom? Är kanske intresserad av 4:an ifall det är en hona
#33 mamman är peking teddy och pappan löwen.

Japp jättesöt mage :D

Sötisar.
#36 är gul/svart japantecknad brokad, #45 är svart brokad och #47 är gul/svart japantecknad brokad. =)
Väldans söta ungar. ^^
#49, Vilken SÖÖÖÖT!! ^^ hade varit intresserad om han inte varit av "fel" ras ;)

Jätte söta :) Har inte läst allt i tråden nu utan kollade mest på bilderna men Vilken ras? är dom?
#52 Mamman är Pekinteddy och pappan Löwen men båda bär på teddy. I förra kullen belv två Pekingteddy och en teddy

Mohini är bara för söt! <3 <3
(Är dock inte intresserad. Ska hämta kanin idag)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

den blåa <33
20 årig djurgalen moder*

den blåa <33
20 årig djurgalen moder*
Jättefina! Speciellt den blå mantelt. <3
#51: Så lite så. =)
Fruktansvärt underbara :D
Söta :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Vad söta! :D
Shanti var extra rar tycker jag :D Men alla var såklart supersöta! ^^
Synd att jag inte får skaffa kanin :(
#60 Det där var väl Nisha btw? 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#70 haha ja Oups. snacka om att skriva fel namn 
Ja eller hur är dom söta :D
skulle köpt shamir eller shanti om dom skulle trollat sig till kiruna ^^)

Nisha 
// Nathalie