Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 768 ggr
galaxens
0

1 unge kvar TILL SALU!

**Då finns det bara 1 unge kvar till salu ur den fantastiska bär kullen!

**

Namn: Kometens Lucky Lingon Berry
Kön: HONA
Färg: Madagaskar
Status: TILL SALU!

Övrigt:
Helt underbar liten kanin. Alltid snäll och glad, och har alltid något bus på gång!
Redan som 4 veckors bebis var hon en av ungarna i kullen som lärde sig hoppa ut ur rasthagen (60 cm höga kanter)
Säljer hälst henne till hopp hem, då jag tror hon har massor att ge på banan. Men skulle även passa mycket bra som kel kanin!
Mamman och pappan är som ni kanske vet mycket duktiga hopp kaniner (elit och svår klassade). Så jag tror den här tjejen kan komma långt!

**Transport går att lösa till många platser i Sverige! Hör av dig för mer info och bilder!

www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/

/Cassandra B**

galaxens
0

-Bilden för de som inte kan se den ovan..-

galaxens
0

(till höger)

galaxens
0

putt :)

[Yoschi]
0

sååå söt vad är det för ras? hur gammal är hon nu? och hur länga kan du tänka dig att behålla henne innan man hämtar?

om jag ska ta henne måste jag vänta MINST 1 månad säkert 2 och om det blir 2 vilket är troligast så vill jag ju helst ha en annan vill, ju ha så ung som möjligt

men om du tänker ta en till kull senare så PM:a mig gärna är intresserad men kan troligtvis inte ta henne men du kommer hitta ngn

kom igåg: PM:a

galaxens
0

#4 Hon är väderurskorsning (hopp korsning) i storlek av en dvv ungrfär.. (något större).
Hon är 8 veckor nu.
Jag kan tänka mig att behålla henne här ett tag. Men om jag hittar en annan bra köpare säljer jag henne till den, om man inte har tingat henne dvs.

Jag kommer ev. ta en till kull till hösten. dock med 2 andra kaniner. Men det kan du läsa mer om på min hemsida:
www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/ (unger kullplanering)

(pappan på bilden)

Micis85
0

Hoppas du hittar en köpare till henne :)

galaxens
0

-såld- ;)

Jetaime
0

#7 va bra :)

galaxens
0

japp…kul att det är en på KIF som köpt henne me :D hiihi

[Niike]
0

Vem köpte henne? :D Så fin hon är!