Bilder på dem saknade kaninerna.
Lägg in bilder på kaniner som dött/rymt eller som du sålt som du saknar väldigt mycket.

Söta bilder
Gu va fin Moses var! Och Pepsi! Awww<3
http://elinalgotsson.blogg.se

Putt för de döda djuren : (

#4 Älskade Moses :'(

#4 otroligt vacker :')

Saknar min första kanin Stampe såå mycket!
Han var en liten hermelin kille ^^
Har tyvär ingen bild på honom men hoppas att det
gick bra att jag skrev endå :')<3

R.I.P Lotta 31/12 05 - 10/6 07
R.I.P Pepsi 14/4 06 - 15/5 07
Se bilder och läs om dem i tråden "Till minne av…."
Värd på Choklad iFokus
#23-26 Vilka fina kaniner <333
#28 Tack <3

#19 - Klart du får :)
R.I.P alla djur som har dött och hoppas att dom som har rymt fortfarande lever bra liv :)
- Nina
- Prinsen
- Minihopp
- Stampe
Saknade & Älskade för evigt!
På bild, Nina
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Stampe
Har inte bild på Prinsen eller minihopp..
Prinsen var en super söt Madagaskar dvv.
Minihopp en svart/blå brokad kanin. Vet inte så mkt om honom då jag var pytteliten..
R.I.P <333
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#34 Fina tjejen .. <3
Rest in peace
Kiara <3
Bella
Klara
Jack
Pelle
Nina
och många mer .. :'(
#39 <33
- Mvh Emma
fina bilder!
#45; Håller med
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Putt!

ååå sååå hemskttttttttttttttt att mista sina kära kaniner och mista sin kanin
önskar att alla kommer tillbaks och att kaniner inte skulle lida någon gång och aldrig dö bara när man själv gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Önska att dom inte skulle rymmt rymma och dö!!!!!!!!!!!uuuuschhhhhh hoppas at döden inte fanns och inte lidandet för den delen heller!!!!!!!!!!!!!!!!
#48: snälla andvänd inte så många "!!!!!!!!!!!!" Det är drygt att läsa.

R.I.P alla underbara kaniner <3 :']
Vila i frid,
- Felix <3
- Maja <3
**Resterande älsklingar som jag tyvärr inte har bild på på datorn -
Vila i frid,
** - Bamse
- Joey
- Jösse
- Jösse nr.2 <3
- Roffy
Sen måste jag säga att jag inte kommer ihåg alla namnen på mina kaniner :( *skäms* Men alla har varit lika omtyckta och älskade för det <3 Jag saknar er, mina vänner, vila i frid och ta hand om er!

Själv har jag ingen död Kanin
Men RIP:
- Fiskarna som vi hadde
- Sötisen Sune (Katt)

Nelli min älskade lilla tös
Har inga bilder på Pacorabane och Zorro då vi hade dom när jag var liten…
på bilden är det Nelli på midsommardagen…
#51 Felix var så jäkla fin! O Maja var verkligen söt :')<3_
Du är inte ensam om att inte komma ihåg alla namn, det är måånga jag inte minns heller._

#25-26 Vila i frid. Men varför dog hon så ung? v

R.I.P Alla underbara kaniner!<3 Vi saknar er!<3 Otroligt fina bilder.
#55 Tur det :) Man känner dig lite dum när man inte minns namnen på sina älsklingar <3
Men det gäller inte bara mina bortgångna djur, även dom jag har nu glömmer jag namnet på, speciellt när man står hos vetten och MÅSTE komma på det :$
#60 Haha, så glömsk är inte jag iaf;) Men jag har haft en hel del kaniner genom åren och då är inte det lättaste att komma ihåg alla namn:P

Tiara, det vart någon jäkel som öppnat hennes bur ute och släppt ut henne. Jag saknar henne extremt mycket! Hon försvann dagen efter jag köpt henne. Så jag fick alltså ha henne en dag. Knäppa människor det finns! :/
Det värsta är ju att jag inte vet hur hon har det, om hon är död, eller om hon lever och har det bra hos någon snäll familj. Men men, ja hoppas på det bästa.

synd alla kanniner är så söta men alla möste ju dö non gång
:(
Lonlys Zvinto.
Född 6 maj 2004.
10 februari 2008

#67 Föddes 2006 men dog 2005..? RIP

Abbe <3

#72 jätte söt kanin ,synd att han dog

R.I.P Faramir.. Dog igår :"( Var fortfarande varm när jag hittade honom. Nu ligger han begraven bredvid våran sedan länge döda hund Berit. Saknar honom så mycket :""( Hann tyvärr inte ta någon kull på honom :(
Kolartorpets Faramir
Född: 4/8 2006
Död: 18/5 2008
Blev endast 1 år, 10 månader, och 14 dagar gammal :""(
M I S S Y O U ! ! ! :""(
har tyvärr ingen bild :( Han var viltblå, jättefin blå-brun färg. Blev aldrig utställd men hade jättefina föräldrar
Vill också nämna min lilla ponny som nu är uppe och travar på de evigt gröna ängarna. Han avlivades 2/5 08 pga förstörda bakben sedan travet. Han blev endast 18, kan låta gammalt men ponnyer/gotlandsruss kan bli 30 utan problem. Har haft honom i 5 år. Min lilla älskling :""( Kommer aldrig glömma när vi vare ute i skogen och skrittade, och plötsligt ville du inte mer, då vände du och gick hem.. Min envisa lilla ponny :(( Kommer aldrig glömma dig :"(
Mvh Sigrid

Ytterstforsens Emilo, madagaskar hermelin. Ägdes av Ync. här på KIF, vi vet inte varför han dog ..
7/3 2007
19/5 2008
_Don't stand beside my grave and weep,
For I'm not there, I do not sleep,
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond's glint on snow,
I am the sunlight on ripened grain,
I am the gentle autumn's rain.
When you awaken in morning's hush,
I am the swift uplifting rush,
of quiet birds in circle flight,
I am soft stars that shine at night,
Don't stand beside my grave and cry,
I am not there, i did not die.
_
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#71: Ojsan, måste fått hjärnsläpp.
Ska stå att han föddes 1996, inte 2006. =P

RIP Kungen :( Försöker glömma bort, alldeles för jobbigt o tänka på det. Grät varge kväll i 1 månad efter hans olycka & drömde hemska mardrömmar. Försöker glömma, men det är inte alltid det går :'(
dålig bild jag vet, men har raderat alla utom denna som är på mammas dator, börjar böla varge gång jag ser eller tänker på han, eller rättare sagt hans död :(
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Channies underbara ungar.. De blev endast 1 vecka gamla :'(
4 döda, Nu finns de inte mer, De fick aldrig chansen till ett liv, Men de lever kvar i våra hjärtan.
Även fast de bara levde en vecka, är saknaden och sorgen efter dem enormt stor… Gråter när jag skriver detta.. Det var Channies enda kull som levde så länge, säkert därför jag älskade dem så otroligt mycket. Jag trodde verkligen att de skulle överleva. 
RestInPease älskade Emilo. (L)

#83: :'( <3