jag har gjort en hemsida!!!
ja jag har precis gjort en titta på den!!!!
adressen är http://www.freewebs.com/suuperbunnys/

får tuvärr inte upp den så att jag kan se.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Den funkar inte.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Den rätta adressen är www.freewebs.com/superbunnys
Tjusig sida. ^^

Fiin ;D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

tack!
Fin (: Men vore snyggare om du hade mindre text kanske xD (inte jätte liten men lite mindre bara, och inte tjock text hela tiden), och om det blrjade på stor bokstav vid varje ny rad
("färg:brun/grå brokad
_ras:löwen och dvärvärdur")
Ha stor bokstav = "Färg…"
_Och samma sak med storbokstav på första bokstaven vid länkarna med "mina kaniner".
Rasen heter Lejonhuvad, inte löwen.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#7 Vad jag vet är Lejonhuvad och löwen samma sak
#8 jo, men vi bor i sverie ( de flesta här iaf ;D )
#8; Ja men löwen är det tyska namnet för rasen. Lejonhuvad heter den i Sverige, och är godkänd under det namnet. (SKAF)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
kan inte se hemsidan :/

Är det egen uppfödda kaniner? Annars borde du inte ha Superbunnys …..(Namnet)
Utan bara kaninens namn, då detta kan räknas som uppfödarnamnet (dvs. Superbunnys) ;)
Fin sida annars :)

är det gratis att ha en sida där?

#14, ja.
#14: Japp.
Det heter ju Freewebs = Gratis hemsida. =)

okej vad bra då ska ´jag skaffa en om jag inte får en annan

Kul, arbetar oxå i på Freewebs.com. Till min akninuppfödning <3 ^^ din va jättesöt ^^
En sak, Totte är väll inte teddy?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

jo totte e en teddy uppfödan sa det och så heter jjag super bunny för det e kul och jag kanke ska starta en uppfödning!
#20 men du kan inte skriva ut det framför kaniner du själv inte fött upp.
- Mvh Emma
#21, kan hon väl. :)
Hon har aldrig hävdat att kaninerna är hennes egen uppfödning och det är ju fritt fram att kalla sina kaniner vad man vill. Det är väl hennes ensak om hon väljer att kalla sina kaniner med ett kul prefix framför? :) Relax liksom…
@molly__totte: vilken snygg schäfer ni har!
#22 genom att skriva det framför kaninernas namn hävdar hon att det är hennes uppfödningar.
- Mvh Emma
#23, Nej, det gör hon ju inte. Finns ingen regel som säger att man som icke-uppfödare inte får "döpa" sina kaniner hur man vill. Visserligen är det lätt att tolka ett prefix som en uppfödares 'stämpel', men det finns ingenting som hindrar henne att på skoj använda det. Orka ens anmärka på en sån grej…
Håller med Emmell.. Det är ju bara som att döpa sin kanin till t.ex. Peter Pan.. Men kalla kaninen för Peter elle Pan. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det är liksom att man bara döpt sin kanin till ett namn (t.ex. Maja) och sen ett annat namn som man tycker är kul före (typ Stilla, så blir det Stilla Maja).. Om ni fattar.
Nja, jag håller med Emma. Jag som uppfödare skulle inte bli särskillt glad om någon döpte om en unge jag fött upp och satte ett annat uppfödarnamn framför (även om det inte var ett "riktigt" uppfödarnamn). Det är lite brist på respekt enligt mig ..
Vi säger att jag fött upp en kanin som heter Frihetens Albert. Sedan flyttar den kaninen till en ny ägare som skaffar en hemsida och skrivar ut den som Simsalabims Albert. Hm?
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#26 Men då har ju ägaren döpt den till det men att den egentligen heter Frihetens Albert…
Själv skulle jag aldrig göra så men det är ju inte precis någon lag på det att man inte får göra så.
#27 Men hur kan man tycka det är OK att byta ut uppfödarnamnet mot ett eget? En helt annan sak om man kallar kaninen "Söte Albert" eller något.
Ingen har skrivit att det är en lag på det, men det är ju brist på respekt att ändra uppfödarnamnet.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

den funkar inte alltså sidan
#30: Rätta adressen finns i inlägg #3 (och #12).
#28 Inte att man byter ut uppfödarnamnet. Bara att man kallar kaninen för något annat t.ex. Simsalabims Albert. Den heter ju fortfarande Frihetens Albert då. Bara att man kanske vill kalla den Simsalabims Albert.
Jag tycker inte heller att man ska ändra uppfödarnamnet.
Det är ju skillnad på att kalla sin kanin te.x "gulliga berta" än att sätta sitt uppfödarnamn framför sin kanins namn som inte är född i sin egen uppfödning. Men hon gör precis som hon vill, men jag tycker det är fel.

asså jag köpte dom på blocket från personer för 50kr så jag tror att ingen ryr sig