Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 696 ggr
amela87
0

Favorit kanin/kaniner?^^'

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som har flera kaniner kanske har en speciell favorit kanin lr har ni fler som e på delad 1:a plats?Ni som bara har en kanin,blir d lättare för =P Jag tycker att ni ska lägga upp era bilder på era favoriter,tycker d e jätte kul o kolla på andras kaniner ^^

Eftersom ja bara har en så e d inte så svårt^^

(lägg gärna in fler bilder på era favoriter)XD

Devin
0

Jag har ingen favorit. Eller jo, har sex favoriter. Alltså alla!

[Niike]
0

Kan inte välja ut en favorit av alla mina djur, vare sig det är en kanin eller ej. Alla har olika personligheter och jag älskar alla individer, för att just det djuret är .. som den är! =)

amela87
0

#2 D blir lätt så^^  ni får lägga in massa bilder(om ni vill d) även om ni har 20 favoriter Oskyldig

Zvintos
0

#2: Samma här. ^^

Slänger in en bild på alla kaninerna. =)

PaaatyPalm
0

Alla mina är mina favoriter (:

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Caaassie]
0

Om jag måste välja en så är det Lippo som är min lilla favorit. Har bäst "relation" med honom och jag tycker vi passar bra ihop på något sätt. Han har hjälpt mig genom många jobbiga saker genom att bara finnas där. Missförstå mig rätt, jag älskar alla mina kaniner, men jag och Lippo har klickat.

Jetaime
0

Asså klart man väl får sina speciella favoriter, men det känns lite orättvist att favorisera någon tycker jag så sen kaninen jag gosar med är min favorit just då, oftast ^^
Men sen har vissa av mina kaniner inte vatt så "roliga" när dom kom för dom inte har haft det så bra innan.. så man kommer liksom närmre dom när man håller på så mkt med dom. Men jag älskar alla mina kaniner, till och med kokosnöten Thess<3;) Hon är lite knäpp ibland speciellt nu när hon är dräktig men fick henne när´hon va ett halvår och då va hon inte alls hanterad nått, och ville inte bli upplyft, bets och attakerade, men det har blivit bättre nu, och hon är jätte mysig uppe:)

galaxens
0

Såklart har jag alla mina 8 kaniner som favoriter.

Men det är som ni andra också säger, man har ändå sina små favoriter bland dem.
Men om jag skulle välja ut någon spec. av dem skulle det nog vara Cherry, Blue, Linus eller Titti.

Cherry och Blue för att jag har fött upp dem själv och varit med från enda sedan första dagen :)

Linus för att han är en så otroligt snäll och go kanin. I början var han osäker och villsen av sig. Men nu skulle jag inte kunna byta ut han mot någonting i världen <3

Titti för att det var min första kanin, och för att hon har en så speciell personlighet ;)

Men visst, när jag tänker efter så betyder alla något speciellt för mig. Så jag får välla också säga: ALLA!! haha :)

MarHai
0

Bland honorna är det Solbackens Miranda. Snällare och tåligare kanin finns inte. Man kan göra vad man vill med henne utan att hon blir sur. Kommer alltid fram och kastar sig ner framför en för att bli klappad, och sen ska hon pussa tillbaka.
Kan gå lös hur lätt som helst, kommer när jag roper.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

MarHai
0

Bland hanarna är det Mimrelunds Filur.
Han ligger bakom mina framgångar. Ger otroligt fina ungar!
Grymt snäll och social, är inte ett dugg hanig av sig. <3

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kim-Lejon-Pelle
0

Jag tycker mest om alla mina kaniner. Men Jag tror jag tycker bäst om Lejon och Sammy. Kim och Pelle rymmer bara hela tiden. Lejon tycker jag om för att han är min första egna kanin, jag och han har hört ihop ända sen han föddes för nästan 2 år sen. Lejon är också en väldigt mysig kanin. Han kan hoppa, tycker om att promenera i skogen, njuter när man borstar päls, klipper klor eller bara kelar med honom. Lejon kommer oftast när man ropar på honom i hagen, han kan en massa olika trick och lekar. han gör det mesta för en bit godis. Sammy tycker jag om väldigt mycket för att när hon kom till mig i januari var hon liten, rädd och ynklig. Hon hade inte blivit hanterad någonting, hon var ett år när jag köpte henne och hon hade bara fått sitta i en bur hela sitt liv. Men nu är hon stor, stark, glad och pigg igen.

Denna kommentar har tagits bort.
PaaatyPalm
0

okej , om jag också ska välja en så är det nog Twix för tillfället, Ville är litte tonårig.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Pajjen
0

Jag har tre favvisar. Min egen, också två andra som inte är mina. Får man skriva dem? (A)

http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

[Wera]
0

Jag har 2 egna kaniner samt en kanin jag delar med syrran, personligen gillar jag nog bäst Nalle, men det är för den andre egna kaninen jag har (en hona) har jag bara haft en dag så jag vet inte riktigt hur hon är xD

Moonstrike
0

Jag favvoriserar dom men det varierar vem ;) Haha, för tillfället är det båda :) Men oskyldiga Biggles har en tendens att göra en väldigt irriterad på honom ibland medans Rufsans nästan aldrig irriterar mig eftersom hon är som hon är.. småtjurig o inte speciellt kelig, så jag förväntar mig inte så mkt av henne :) Men Biggles har också lite lättare för att charma en.. jag menar, hur söt är han inte när han kommer upp på altanen när man fikar? ;P Eller äter upp mammams rabatter?^^

Moonstrike
0

Rufsan :)

Lans
0

Idag är Timmsan min favorit. För hon är så läcker (:  Alla dom 7 andra kaninerna är ju också min favorit. Men orkar inte dra upp bilder på alla nu (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Sashhi
0

Älskar båda mina lika mkt. :)

Not your mom, not your milk.

BuffaloHorizon
0

Min favorit är och kommer alltid vara, oavsätt hur många kaniner jag har, Daisy. Min Belgiska Hare som har den gudomligaste personligheten man någonsin ertappat på en hare, lite grinig ibland men hur gosig som helst. Daisy är favoriten just för att hon har samma personlighet som matte sin, ett riktigt rivjärn som inte ger sig i första taget. Utställd två gånger på 94,5p båda gångerna.

ertan94
0

här är mina älsklingar:) en bild efter me mamman:)

ertan94
0

MAMMAN:) Ja älskar alla lika mycket fast stumpan har tagit den esta delen av hjärttat ändå:)

repekka94
0

Det blir nog candy och linus <3