OT Girugamsh (J-musik)
Nå flera som är crazy love i Girugamesh?? (j-band)
aaa. vill ha dem tbx till Sverige!
Älskar deras musik och Satoshi's röst :D Så helt underbar musik!
men nu i sommar MIYAVI!! *woho* hoppas han spelas Selfish love och flera andra utav mina favorit låtar!! =)
Va e det ? ^^
J-band ^^ (j-musik) ^^
Jo, du skrev det, men jag vet inte va det e :P
japansk musik förmodar jag.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Japansk band
japansk musik ^^
Girugamesh har gjort väääldigt många bra låtar!! <3<3 *kärlek*
???????? :D <3
Åh, dom är bra. ^^ Men An Café äger ut dom ! xD <3 IN LÖÖVE WITH J-rock/pop. <'3
Not your mom, not your milk.

nja, är inte förtjust i j-rock särskilt mkt.. Men min kompis avgudar dem och typ.. an-cafe? ;P
the vanity, it becomes insanity
an cafe är inte jag förtjust i ^^ vet inte varför :P
Jag gillar de flesta j-musik generna =) hemskt mkt anime soundtracks och sedan en del band och artister me såklart ^^ Yoshiki in X Japan is my love man =) ?????! :D:D <3 otokomae ^^
JAAG gillar dom en del! :P Mest tack vare Satoshi's singing förstås <3 just musiken är jag däremot inte så hemskt imponerad av (jag har blivit bortskämd, för Asakura Daisuke är bäst~.. ingen gör bättre musik!^^) så dom är väl inga favoriter kanske. :P
Favoritlåt/ar? :D
typ alla nästan xD
Jarring fly, Shadan, Amai na mikaku, deceived mad pain, owari to mirai, mm. :P Det är låtarna ifrån skivan 13's reborn. (som jag har, signerad ^^ <3 har dock bara den skivan ännu, ska köpa resten. någon gång ^^ så länge får man lyssna genom datorn :P). Men sen så finns det en massa andra bra låtar på de andra skivorna ^^
att du inte försöker skaffa dig MYV billjett så kan vi åka tsm till sthlm och tsm hem ^^ kolla om det kanske går att ändra, göra något åt din bokning ^^ Du har myv biljetter på tradera. osso tror jag några finns på blocket med =) Vi kommer att bo på vandrarhem och sånt :P Skulle vart super skoj att åka me någon härifrån till sthlm :P Åker me y-bussen dit :P
Kagrra kommer till sverige i aug :P
osso mucc till sweden rock. som man missar då… Får se hur man får råd till kagrra konserten. vill ju till paris och se X japan å :P osså vill jag ut o vandra i sommar å. men allt är så jäkla dyrt :P
Gaah säg inte sådär :P hade jag vart lite rikare hade jag lätt åkt med! Låter verkligen jättekul, men mina tågbiljetter går inte att boka om (jag kollade), och jag har inga pengar för vandrarhem eller myvbiljett D:
om nån hade lånat mig 2000 spänn hade jag fixat det. x'D Men nu har jag just och just råd att köpa uppconbiljett, och det kostar bara 400kr allt som allt -__-' surt surt surt..
Åter till Giru.. ååh signerad! nice ^^ Owari to mirai är en av mina favoriter med. Minst jrock-ig på nåt sätt ;P
Kagrra är helt ok med.^^
Just nu äre en biljett på tradera för strax under 400 kr, buss biljett till och ifrån gick på 336 kr :P Och sedan får se hure blir me vandrarhemmet. Om det blir lägenhet eller sovsal. om lägenhet så kommer det att gå på under 700 kr för två nätter. Sovsal vet jag ännu inte. men under 500kr allafall för 2 nätter =)
Jag åker den 30 Juni till sthlm kl 9 ifrån Söderhamns resecentrum. Åker hem 2 Juli 17.30 ifrån city terminalen. =)
Konsert den 1a då, köa hela dagen typ :P och efter konsert ska vi på shibuya klubben ;P ropå hur slut man är efter konserten hehe :P
hehe japp. signerad ;P Härligt värre. Läskiga var att jag åkte på girugamesh helt själv (för första gången helt själv till sthlm, tunnelbannor och allt själv ^^), på signering och sånt. dock så träffade jag nå tjejer på vandrarhemmet jag skulle övernatta på som skulle också på konserten ^^ Hoppas Giru kommer tbx <3
Har myv biljetter på blocket med =)
Jaa, men jag har inte ens råd med det ^^ har inte ens 100 kr, är helt pank efter jag köpte tågbiljetter för 300kr ;P biljetten på tradera lär ju hinna gå upp i pris, det var ju ett tag kvar. Fanns en med "köp nu" för 800kr med.. hade jag haft pengarna hade jag inte ens tvekat! :P synd att jag inte har nån rik släkting eller nåt som skulle vela sponsra..^^
must be funny in the rich man's world >_< haha..
Undrar om TMR kommer hit nångång.. :P DET vore helst LYCKA! Nishikawa och Asakura live = jag kan dö lycklig XD sitter och nöter gamla videos på youtube nu. När jag blir rik, nångång, så ska jag köpa alla dvdr och skivor dom gett ut…vill haa…;)
Förresten, glömde fråga, du gillar ju prince of tennis, ser du på musikalerna? :D
hehe synd. och jag vet inte om jag har råd o låna ut heller ;/ just nu är jag pank med. :P
jo TMR kan ju komma å :D vore härligt o se Kinya me. även Gack och X JAPAN!! :D
Nä. har inte kollat på musikalerna tror jag :p
Mm synd ;D Hehe, funderade mest på att fråga syrrans ex, dom är vänner än såvtt jag vet, och han har rätt bra med pengar XD men nej, jag får nog vänta tills nästa sommar om jag ska ha råd med nå konserter ^^
Åh musikalerna måste du se XD älska tenimyu <3 massa bra låtar.
Och JA Kinya vill jag också se.. hoppas han kommer ut med nåt nytt snart! Alldeles för länge sen. Gärna nåt i "Gravitation-stil"^^ det har ryktats att han och Asakura Daisuke jobbar ihop igen men vet inte om det är sant, eftersom AD väl är tillbaka med TMR för tillfället..
men fråga han då xD Miyavi , den hära konserten kan vara en livs chans. Du vet ju hur seg han annars har vart med konserter utomlands, tex europa o sånt. :P synd o missa, kanske? :P
hehe får kolla in det sen då :D ska äta frukost snart, :P