olika raser tillsammans?
Spelar det någon roll vilka raser man har tsm om man har kaninerna ihop, alltså inte i olika burar.
Kan man alltså ha t.ex. en dvv, en hermelin, en frasse, och en BJ?
är det omöjligt? :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag har haft en frasse & en lejonhuvad tillsammans. Jag tror alla raser funkar tillsammans, det beror bara på hur individerna är :)

Jag har Belgisk hare med en dvärgvädur och det går bra :)
#2 du har väl rex där också? :)
- Mvh Emma
Jag har bara 2 dvv ihop nu. Men alla raser kan gå ihop ;D man ska bara ha stort utrymme fall dom skulle börja små bråka XD
Diva blandras mellan Hermelin och Engelsk scheck och går tillsammans med Nanna som är en löwen. Dock är det svårt att sätta ihop en Belgisk hare med en dvv tex.

#7 Nää, det kan jag inte påstå? Jag har en b-hare med en dvv :)
#8 Gaaah, min Daisy går inte tillsammans med Diva fast det kanske beror på att Diva inte tål Daisy och ska alltid ge sig på henne. Kanske går med Nanna :/.

Jo, det funkar med olika raser. Dock kanske inte den smartaste idén att sätta ihop en dvärghare med en belgisk jätte kanske, med tanke på den väldiga storleksskillnaden ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se