Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1129 ggr
[Saarah]
0

OT: Vad ska ni...

Vad ska/vill ni bli när ni blir 'stora' ? :P

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Niike]
0

Vill helst bli något som har med djur att göra, ex veterinär eller djurvårdare på något vis … Annars vill jag ha ett jobb som jag tjänar väldigt bra på :D

[Niike]
0

Vad vill du bli då? =)

[Saarah]
0

hihi, eexakt samma som du faktiskt;P haha nej men jag vill verkligen jobba med djur på ett elr annat sätt, djurvårdare elr veterinär, jaa som du (;

Jojsan
0

vill jobba med djur. Kanske ha hunddagis :D eller nåt annat med helst hundar.. :)

SagaoAlfred
0

jag har alltid velat jobba på dagis, men nu efter jag gjort det i några år börjar jag bli osäker.

men med barn/ungdomar vill jag jobba iaf :)

[Niike]
0

#5 Hihih, okej:) Jag vill helst jobba med smådjur. Kaniner, marsvin, chinchillor, råttor, möss, hamstrar osv .. :) Men jag skulle även kunna tänka mig att jobba med katter, hundar, grisar, höns… jaa, "smådjur" ^^ Men skulle ju inte tacka nej till att jobba med hästar, kor, får och lite större djur bara för det;)

lindalindskog
0

Sommarjobbar hos grannen med att rida in hans två unghästar vilket jag tycker är så himla kul! Så kanske blir det något liknande i framtiden :) Men jag går inriktning samhälle på gymnasiet iaf ^^

Veterinär har jag också funderat på, men hade inte riktigt de betygen. Dessutom har min syster precis avslutat utbildningen Djursjukvård. Vill inte riktigt bli samma som syrran xD Men det är bra att ha en blivande veterinär i familjen. Speciellt när man har en massa djur som vi ;)

[Saarah]
0

#8 okej ;P jag vill jobba med alla möjliga sorts djur, inte ormar och sånt men :P hästar, hundar, kor, katter smådjur och så :)

#9 åhh! lyckos! 'avis'  lite kul sommarjobb:;)

KajsaM
0

Ingenaning vad jag vill bli :P

Katter3
0

Vill ju bli fotograf, men det är ju inget jättevälbetalt jobb i de flesta fallen. Kommer i vilket fall som helst fotografera på fritiden. ;) Skulle gärna vilja jobba med djur. ^^

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

malinroth
0

Jag ska bli civilekonom :P fast jag hade också kunnat tänka mig att bli teckenspråkstolk men det lär det väl inte bli nu när jag redan påbörjat en 4årig utbildning…sen så hade jag kunnat tänka mig att ha lite hund och kanindagis om jag bor i hus när jag kommer att vara  mammaledig och sånt ;)

__iE
0

går ju Handel så vill först jobba i en klädbutik, sen vill jag testa lite allt möjligt :) Får se vad som erbjuds ;)

Frida
0

Stor?! Vad är det? Oskyldig

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

lindalindskog
0

#10 Ja, det är uuurkul! Har jobbat lite med unghästar förut, men inte på det här viset :)

#15 Vuxen/myndig antagligen.

KajsaM
0

#15 Hahah xD

Pehpsii
0

Funderat på att strta eget. antingen cafe eller serietidnings/film/actinfigure affär a la USA ev med Cafe i samma bygge. Spånas och kollas up massor just nu. Får se hur det går med allt. Massa kalkylerande

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

[Niike]
0

#18 Önskar dig lycka till!:)

Stravaganza
0

Jag vill bli jurist eller kriminalpolis. ^^

twilight
0

Jag har funderat länge på att bli psykolog

Frida
0

#16 Jo jag förstod nästan det. Vad jag menade var att jag troligen aldrig helt kommer att växa upp, trots att jag är "vuxen/myndig".

Värdinna på Fantasy

Keligast
0

Sjuksköterska eller Mäklare ;)

Vågar inte jobba med djur! :( För min mamma blev allergisk mot pälsdjur när hon var runt 20år och tänk om jag arver det! Skulle jag inte klarat av :'(

johanna_loveAnimals93
0

Jag ska jobba med djur, vet inte hur än.. :P Annars gillar jag att skriva och har ganska mkt fantasi oxå (enligt många jag känner) så jag skulle tycka det var kul att skriva en bok eller nåt! ;)

annaforsgren
0

jag har funderat mycke på det där, men jag vill absolut jobba med djur!, allra hellst vill jag jobba som en hunduppfödare,, men det går säkert inte att överleva på i längden.. annars så vill jag jobba på hunddagis,hundtränare,hundfrissör, eller ja….hehe, jag önskar att man kunde jobba som kaninuppfödare eller hunduppfödare, eller bara överleva på att bygga kaninburar.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Theresze
0

jag vet  inte, men helst nått som inte har med djur att göra:)

[Zoie]
0

Jag vill bli kaninuppfödare eller frisör :)

[Maria-Gerbiler]
0

Jag vill absolut blir smådjursveterinär, det har varit min dröm hela livet och jag läser ju om djur varje dag på alla djurforum jag är medlem på så det känns ju också effektivt att bli det. :) Jag hoppas att jag kommer in på något bra gymnasium bara. :/

KvirrZ
0

Något med djur, veterinärassistent, djurvårdare. Ja något med djur :) Går ju dessutom den bästa inriktningen på bästa gymnasiet ;)

- Mvh Emma

dreamiz
0

Är ekonomihandläggare men skulle vilja jobba med att hjälpa djur på nåt sätt…

Tisdus
0

Om jag inte blir något med djur blir jag förvånad, jag går NV endast för att jag vill bli nåt med djur. ^^ Antingen veterinär eller djursjukvårdare. Blir jag inte det så blir jag arkeolog, det är mitt andra intresse förutom djur. :)

Sandra-
0

Jag vill bli djursjukvårdare. :)

Keligast
0

Nu har jag ändrat mig ;) haha!

Vill antingen bli sjuksköterska eller barnmorska.

ciss
0

Vill jobba med djur i alla fall, det har jag alltid velat. Det är ju min passion i livet :)

Så .. djursjukvårdare eller något liknande kanske. Vill gärna föda upp kaniner på fritiden också, fast det är ju inget jobb :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

_Mew_
0

Jag ska utbilda mig till djursjukvårdare ;)

[Flippans]
0

Om det ska komma djurpoliser till sverige vill jag jobba med det. annars vill jag jobba med djur

soten
0

Jag vill bli veterinät :) Eller något som har med djur/kaniner att göra ;D

Jennie104
0

Djur ambulans ;) Fast det finns ju få sånna men aa ;) Det vill jag verkligen jobba med!

emmsaaan
0

Skulle mest av allt vilja bli veterinär, men jag kommer inte in på veterinärskolorna. Vet faktiskt inte annars, men en liten uppfödning på fritiden.

jees94
0

djurvårdare :)

jusse
0

Djurfotograf elr Veterinär =)

[Niike]
0

Min mamma tvingar mig att starta en veterinärklinik i stan för den som är där inte kan något om smådjur xD hahah^^

Creation
0

Jag vill bli tre olika saker xD
Veterinär, marsvinsuppfödare och författare! :D

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Tejo
0

Jag är väl redan stor… Men vet fortfarande inte vad jag ska bli. Mamma här näst i alla fall, bebisen kommer i mitten av april Glad

Michiis
0

Jag skulle vilja bli något med djur iaf :D Typ bonde kanske xD Haha..

// Michis

BuffaloHorizon
0

Polis är vad jag vill bli men det lär väll inte bli av så antagligen blir det arkeolog eller museipedagog.

Tappsveden
0

hovslagare

teddykaniner
0

Lärare i lågstadiet eller vetärinär

Med vänlig hälsning,
Jenny

Sashhi
0

Kusk, tänare (trav), uppfödare.

Djur & naturfotograf, modellfotograf.

Hade funderat på hovslagare ett tag, men ikke.

Not your mom, not your milk.

Lippo
0

Jag ska gå Media så vill bli något där man behöver den utbildningen. Har praoat hos en fotograf och det är något jag skulle kunna tänka mig att jobba med! Som jag trodde så fotar de inte bara utan håller mycket på i photoshop och sånt så det är nog något för mig för det tycker jag är kul :)

Ync
0

åhnej, inte KiFarna också,
vi har haft det snacket i skolan i dag, döda mej. X|

Mickis1994
0

Vet inte.. Men Lycklig x)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Jojsan
0

#52 Bra svar! ^^

MarHai
0

Vet ej.
Djurfotograf lockar.
Öppna egen djuraffär likaså…

Men först och främst ha en bra utbildning!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Mickis1994
0

#53 Jupps ^^,
har alltid fått höra det av pappa när jag har frågat (när jag var "liten") vad han tyckte jag skulle bli när jag blir "stor". Då svarade han Lycklig <3 :')

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Jojsan
0

#55 Hihi :)

Theresze
0

jag vill bli stor:P

har ingen aning.

soten
0

Ändrat mig. Vill inte alls bli veterinär längre. Nu vill jag hellre bli fotograf :p

Siggen
0

Haha, har tre drömyrken.. Fast typ.. asså, två "läggs till".. :) Först veterinär.. Och på fritiden vill jag ha en bra kamera och fota mkt :) Och så vill jag skriva böcker :D haha, det är mitt drömliv, iaf asså.. öhm, drömjobb :)

Mvh Sigrid

[fannyputte]
0

Skulle vara rätt kul att jobba med djur, men helst av allt vill jag nog bli frisör eller nåt liknande :P

Emmell
0

Säger som #52, helt klart. :)

Men jag ska (läs:vill) bli polis. När jag blir stor, om några år.

Fnyan
0

Funderat på vetrinär, men är för känslig mot blod å kommer ALDRIG kunna avliva ett djur :( så vet inte :P

Frida
0

Just nu är jag egenföretagare men ska/vill bli civilingenjör i bioteknik (såg att jag inte svarat på frågan i mina andra två inlägg). Men jag står fast vid att jag aldrig kommer bli  "stor" Räcka ut tungan

Värdinna på Fantasy

Sandra-
0

Har ångrat mig helt och ska bli frisör nu istället, tror de passar mig bättre :)