OT - Transport Hässleholm-Stockholmsområdet
Hejsan ! Jag söker transporthjälp från Hässleholm, Hästveda i Skåne till Stockholmstrakterna (eller närliggande städer så som t.ex Södertälje, Västerås, Katrineholm, Eskilstuna mm) Detta gäller alltså kaniner och dom kommer att bli 3-4 st . och alla är lev klara redan nu så det är bara att pm:a eller skriva direkt i tråden ! :) Peng betalas för besväret !
Ps. Jag vet att man kan skriva på Djurtransport.ifokus men jag tycker att den sajten verkar ganska öde.. Har faktiskt skrivit en tråd om det och Kif verkar den mest "aktiva" sajten .Ds.

Prata med "Trasdocka", hon pendlar mellan H-holm och S-holm..
#1 rättar.. "Trasdockaa" ;)
Dock är jag osäker på om hon har kvar sin användare här..

Just nu är hon på Öland och det är osäkert när hon kommer tillbaka.

förlåt om jag går lite ot här men varför ska de transporteras från hästveda? Bor du i hästveda eller ska du köpa kaniner från hästveda?
Förlåt att jag är nyfiken men jag bor själv i hästveda och hästveda är ju inte så stort så det är klart man bli lite nyfiken 

Min f d klasskamrat bor i Hästveda (A)

Louise har inte kvar sin användare här på KIF och hon är inte hemma iheller :) Men hon är inte på Öland? hon åker ju inte dit förrens vecka 25, hon är på semester med sin mamma o de :)

Men Mia, det har hon väl inte gjort? Sök på Trasdockaa, vetja ;)
Jag har för mig att Louise skulle jobba på Öland och det är osäkert om hon stannar där i två månader eller tills nästa år

#5 ja världen är allt bra liten ibland 
#4 Jag har köpt kaniner i Hästveda .. Behöver få hem dom till Sthlmsområdet .. :)
#7 .. Men jag har oxå sökt på det .. Den hittar inget ..

Visst var de så att Sandra kunde skicka dem till Borlänge den 7:e? Eller vart de inte så?

Aja, jag länkar till Louises hemsida http://www.freewebs.com/tussilagonskaningard/
Kolla under fliken kontakter, så kan du nå henne via mobil eller hotmail.

#12 Har redan hört med Louise, hon skulle inte åka den sträckan på länge nu. Om hon ändå skulle göra de så skulle hon höra av sig till mig!
#11 Joo, tror det .. :)

Söker också transport av en kaninunge denna sträckan ;)