Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1077 ggr
Hermelina
0

Nån Ev intresserad av Flora?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Någon som eventuellt skulle vilja ta hand om min Flora Honungsklick? Flora är snäll, Men kräver en väldigt van hand. Jag har en till kanin men den andra kaniner bråkar bara med Flora,och dessutom har jag inte plats. jag vill ha två kaniner som kan dela bur för att jag måste ta bort en av burarna. Hon är ca 10 månader.

Flora är ganska svår att hantera, men innerst inne är hon snäll.Hon kanske bara är i tonåren? Jag vill att hon ska komma till en snäll människa som har mycket tid och en stor bur. Hon får absolut inte komma till nån som glömmer bort henne.

// Flora och Celine

Hermelina
0
PaaatyPalm
0

ras och vart du fins är nog bra o skriva (: , är dock inte intreserad (:

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Hermelina
0

oj, såg det , glömde x)

Hon är en dvärgvädur och finns i Nacka/stockholm

eveluss
0

ååh så sööt! Skulle gärna ta henne men har tyvärr inte plats :(

Hermelina
0

Okej, Jag börjar bli lite orolig nu, för ingen verkar vilja ha henne..(!) Stackars lilla pluttan  :/

Siggen
0

Hm, är jag konstig? Jag uppfattade det som att du skänkte/gav bort henne? Eller är det fel? Kanske, bara kanske lite intresserad :) Tror du att hon skulle bli en bra mamma? Och är hon inomhuskanin eller ute? Är det du som har fött upp henne eller har du köpt henne? Isf i vilken ålder var hon när du köpte henne? Är lite intresserad, som sagt :D

Mvh Sigrid

Jennie104
0

6# När hon är aggresiv och så ska hon inte avlas med! Även om det är i tonåren!

Siggen
0

7# Inte? Vet många fina och bra avelshonor som har varit "aggresiva" i tonåren (inte dumma, men lite för sig själva och vill vara "ensamma"). Och hon hade väl bara skrivit att hon var svår att hantera, och hon trodde det var i tonåren? "Flora är snäll, Men kräver en väldigt van hand." och "Flora är ganska svår att hantera, men innerst inne är hon snäll. Hon kanske bara är i tonåren?" Men jag vet inte?
*osäker*

Mvh Sigrid

Jennie104
0

Men jag skulle inte para en hona som varit ''elak'' i tonåren,

Taci
0

#9, haha, det är ju precis vad du hade planer på att göra för inte alls länge sen^^

Har jag missat nånting, vart skrevs det att hon var agressiv eller elak?

Hur som helst, lycka till med sötnosen! :) Bra att du vill ge henne ett nytt hem när du känner att du inte har tid :) 

Hermelina
0

Som sagt Flora ä absolut INTE elak..! Hon är ju världens snällaste när man är med henne och inte hetsar omkring.det är bara ibland som hon kan bli skrämd om man närmar sig väldigt snabbt och bara tar tag i henne.(men det blir ju många kaniner..)

Jag har köpt henne , och jag köpte henne när hon var ca 8-9 veckor. Jag skänker bort henne, om det jag hittar det rätta hemmet åt henne . hon är en ute kanin, men nu på sommaren kan man ju vänja om dom till inne kanin om man vill.

;)

Hermelina
0

Förut när hon hade en kompis(kompisen har tyvärr dött)  så var hon hur gosig som helst, och hon älskade sin kompis :) Hon borrade in huvudet i den andres mage och så låt dom där och myste (eller "mös" kanske det heter XD )  ;) . så jag tror att hon saknar en kompis väldigt mycket också..

Siggen
0

Okej, aa, men då förstår jag bättre :) Bra att hon är utekanin :D (Tror det heter myste, men ? :D) Ska snacka lite med mamma och så :) Är det bråttom att hon får komma iväg, eller var det lugnt?

Mvh Sigrid

Hermelina
0

Nej det är rätt lugnt, men hon måste komma bort innan sommaren helst.  ;)

Siggen
0

Ååh, måste prata med mamma lite till bara :) Ska höra vad hon säger. Vi har en tom bur nu efter Faramir, så det är lugnt..

Mvh Sigrid

Hermelina
0

Undrar om det är nån mer än Siggen som är intresserad?

Hermelina
0
Hermelina
0
Hermelina
0

Här kommer lite bilder som jag tog idag .. :)

Hermelina
0

Flora Igen <3

Salish
0

Hade gärna tagit hand om henne men du bor för långt bort

Hermelina
0

#21 vart bor du då?

Hermelina
0
Hermelina
0

Kanske lägger ut henne på Blocket Dårå

Hermelina
0

Upp , Igen! :I ;)

Hermelina
0

Putt   =) Jga är nästan säker på att flora är en "tonåring" för hon skvätter och så. HOn börjar bli lite tamare nu, kommer fram och hälsar och så.:)

Veero
0

putt

kannin_tina
0

Skrattande De ä bra att lägga in på den på www.blocket.se.

Så lägg du ut den på de.

Hermelina
0

#28 , ja jag tänkte på de, men där är det väldigt många oseriösa människor som inte alla ggr vet hur man tar hand om en kanin, så jag vill först se om nån kan ta henne här på Kif,