OT God Glass tbx!
Shit vad jag är GLAD
Min favvoglass som tyvärr försvann när jag var kanske 4 år har kommit tbx!
Cornetto Fresh!
Asså som jag och min syrra har tjatat på Gb glass!
Och ÄNTLIGEN!!!
Någon mer än jag som är totalt beroende av denna utsökta glass? ^^
vet inte vad det är för glass ^^
Vad roligt för dej!!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Vet inte heller vad det är för glass :P

en jättegod glass!
Ni får smaka den!! :D
Ja,vi får smaka!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Vad skojj! :D Dom får fan ta tillbaka Magnum mandel då också<3 ;D

#6 Ja! Klaga en massa, så kanske dom gör som för oss :P

Vet inte vad det är för glass, bild ? :P

hittar ingen tyvärr :P

#7: Haha vet inte om jag orkar xD Men det finns sånna fast med ett annat märke där man får fler för samma pris :)
Vad kul! :D
Tyvärr vet jag inte vilken glass det är. Dock kommer jag ihåg Cornetto Citron (?) eller vad den hette, den smakade iaf citron och var suuuupergod! Tyvärr tog de bort den :/
Om det är Cornetto citron du menar, så håller jag med! Så himla god var den! Och den är tillbaka :D :D <3

Det är den!
Fast den hette Cornetto Fresh, men det är samma!
Har aldrig smakat den, jag får väl ta och göra det när det blir sommar. ;)
aldrig hört eller sett den, men klart man måste testa den ;)
#6 Finns inte den mer!? Den e ju sååå god, trodde inte den va borta :O
Men sen äter jag nästan aldrig glass i heller, men hur kan de göra så mot oss O.o

#13 ååh, ja det var den första glassen jag tänkte på när jag såg rubriken "tänk om den har kommit tillbaka?" haha, och så var det DEN!:D gud vad skojj, som jag har längtat efter den<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Ingen aning om vad det är. Käkar aldrig Cornetto, har aldrig gillat dom :P Är mer för Magnum ;D

#16 Ja, min älsklingsglass!
Har saknat den såååå! :P
#12, #13 Åhhhhhh! Är det så den hette! Alltså är den gamla godingen tillbaka!:D:D:D:D

Magnum Double ska det vara. Eller twister <333
Piggelin är godaste glassen ever (a)

Jag gillar Cornetto men då sak det vara chocklad eller klasssik
Aldrig hört talas om tror jag? :P :)
Men det var ju en god nyhet :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

magnum double är också en stor favvis
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag ♥ Cornetto Citron. Den är underbar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#25 Ja ersänn! :D <33 Så sjuuuukt god!

Piggelin ska de va <3
#27 haha ;)

Twister & Magnum <33
Cornetto Frresh ? Är det typ den Cornetton med typ citron smak eller är det den med björnbär och massa andra frukter?

Twister är en Elit glass :D <33
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

ehm.. magnum mandel finns visst det?
Magnum Double är väl borta? Min favorit och så finns den inte längre.. Har kollat flera ställen men ingen säljer den..
Ah nu tror jag vad Cornetto fresh är ^^ Glöm mitt inlägg #30 ;D Men den verkar inge god, min kompis åt den i torsdags :D Cornetto citrion är BÄST <333
Menar du denna eller?
Tycker den verkar ganska äklig :P citronglass blä! Men det kanske är gott…

#35 Jag tycker den ser äcklig ut (aa)
Typ som äggula :O
Men jag får väl ta o smaka den iaf :)
Åh, den glassen är god <3 (: Man tröttnar inte på den så mycket som andra glassar, och den svalkar halsen xP .. Åh, alla dom där smakerna är såå goda XP Har ätit den tre gånger denna vecka xD
// Michis
Skit god ju - Citron :D Men är inte Cornetto Fresh den där som typ har "en skiva" som är typ röd längst på?? Den är vidrig ser det ut som.. björnbär och hallon och sånna frukter typ.?
Jag gillar typ alla dom där cornetto glassarna.. Alla är goda ingen som är äcklig xP Fast jag har ätit fresh denna vecka 3ggr. xD
// Michis
ge mig solero shot! xD
- Mvh Emma
Har nu smakat, o den va INTE god! ^^ Magnum Double ska de va, men den verkar ha utgått också :(((((((((
Förresten: nån som minns glassen som såg ut nåt i den här stilen (se bild)? Isglass i form av jordgubb, apelsin och citron på en pinne. :D
Cornetto Fresh ja… minns hur hemskt det var när den "försvann" för några år sen..;D nu heter den ju inte Fresh längre, men saksamma. (Eller? Smakar den precis likadant nu som förut? Jag minns den som godare när jag var yngre, men det kanske är min smak som ändrats.)
#38, nej, fresh är den med citron. Eller, den hette så förr iaf x) den med en "skiva" på är helt okej faktiskt.
#40 JAA Solero shots :D:D vill haaa…
Men min absoluta favorit måste nog vara Spirello, eller Twister som den nu heter sen några år tillbaka. <333 :D

#42 Ja, den har tyvärr ändrats, den var mkt godare förr..

Ben & Jerrys är oslagbart! Annars är mjukglass en höjdare :)
www.frihetenskaniner.se

#44 B&J FOREVER <333 :D

#44-45 vilka gillar ni mest då?

#46: Baked Alaska, absolut! I Skellefteå finns det inte så många smaker (vi är ganska efter om man säger så), men bland de som finns är Baked Alaska godast :)
www.frihetenskaniner.se