blir så glad (barn och kaniner)
det var ett tag sen jag var inne och skrev sist och idag känner jag att jag är bara tvungen att skriva några rader.
om någon är intresserad så har alla ungar inklusive Beauty hittat nya hem alla var jätte bra och trevliga. Nu är det bara Belzebubb och Leopold kvar, belzan har börjat öppna sig lite och är inte lika rädd längre.
men nu till vad jag skulle skriva om, kaninerna bor ute nu i stora mysiga burar med Hage till. våra grannar tvärs över har två pojkar de är väl 3 och 5 år gamla, både igår och idag har den äldste varit här, de kommer och går lite som de vill eftersom de har fått tillåtelse att hälsa på djuren så länge de inte öppnar burarna. idag höll vi på att pyssla ute och så kommer Philipp den äldste pojken på sin cykel och cyklar upp på vår gräsmatta han går fram och hälsar på leopold och ger honom lite gräs som han plockat och så cyklar han hem igen. någon timme senare så kommer han återigen åkades på cykeln och kommer in till oss och plockar upp lite gräs, Leopold ligger på sidan och solar och får syn på Philipp, han far upp som skjuten ur en kanon och tar ett ärevarv i hagen innan han springer fram och möter Philipp och ställer sig på bakbenen för att få godiset som han kommer med.
de har verkligen blivit bästisar de där två till och med Martin satt och skrattade åt dem vart Philipp än gick så följde polden efter, så mycket han kan med tanke på att hagen tar slut till sist.
synd bara att jag inte hade kameran med för det var så sött! hur glad blir man inte när ens kanin och grannens unge är ett sånt sött par?
Gud vad mysigt! Vad roligt att dom hittat varandra så bra! =)
Hej-gud vad sött, ska han ta polden sen när du säljer dem med eller ska de stanna?Hur är allt?
Sofi mår prima! Fick du mms et?

Nej Leopold och Belzebubb blir kvar livet ut, det var ju de som var planerade och sen kom beauty och ungarna lite oväntat.
kul att höra, nej jag kan inte ta emot mms.. har köpt ny telefon tydligen är det viktigt med Wap men mms är inte lika hög prio på enligt tillverkarna. kan ju skicka martin nr så du kan skicka till honom
ok pma det eller i ett sms då