Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 755 ggr
mintooo
1

Kanin unge till salu.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hona född 26 mars 2008. (unge) till salu.

Hon är en jätte mysig och fin kanin i rasen tan .
Skaffade henne nyss men är tvungen att ta bort någon kanin eftersom jag inte har så mycket plats, alltså måste jag hålla mig till en ras.

Kaninen finns i Älvsbyn , (Norrbotten) .

Har ingen stamtavla,   om ni är intresserade så kan ni höra av er till mig, mintooo_@hotmail.com , 0929-12611, eller så skriver ni ett mail till mig här på KIF. Mvh Liv.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ba465b82-1000-472f-8925-417f3d86b9c8&Filename=Liv 086.JPG)

mintooo
0

hon har ingen stamtavla, men hon är renrasig.

mintooo
0

Om inte annat kan väl någon höra av sig till lite folk om att hon är till salu. skulle uppskatta det,.

MarHai
0

Men hon blev ju nyss levklar? Låter som ett oplanerat köp.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Glader
0

för långt bort--

repekka94
0

ïntresserad Pm info om henne och kostnad bor i kiruna-norrbotten

mintooo
0

okej. jag säljer henne för 200:-  ,,  om du bor i kiruna kan det ju inte vara så svårt att fixa frakt? om du vill så kan du alltid skriva på hotmail / msn : mintooo_@hotmail.com     …

Veero
0

Synd att hon inte var hermelin black and tan XD Jag föder nämligen upp sånna fast då har jag  stamtavla.

mintooo
0

Okej

[Wera]
0

Har du fött upp henne elr? Det är ju synd att sälja henne direkt efter köp när hon bara är 9 veckor gammal.. nyss leveransklar ju :S ?

Pajjen
0

Herregud vad FIIIIN!!!!:D
asså vf bor jag i ingenstanns??? *grrr*

http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

mintooo
0

Vart bor du? kan möjligtvis fixa frakt till allingsås i sommar isf…

Pajjen
0

Jag bor i en liten byhåla, Kallas löberöd. Den ligger ca 1h från ystad/sjöbo elr ½h från lund om de känner till nåt av det=).. :/ :)

http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

mintooo
0

okay ne det gör jag inte=)

mintooo
0

vet vart lund är , men det är ändå långt bort :/

PaaatyPalm
0

dunder söt :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Melike