Kanin unge till salu.
Hona född 26 mars 2008. (unge) till salu.
Hon är en jätte mysig och fin kanin i rasen tan .
Skaffade henne nyss men är tvungen att ta bort någon kanin eftersom jag inte har så mycket plats, alltså måste jag hålla mig till en ras.
Kaninen finns i Älvsbyn , (Norrbotten) .
Har ingen stamtavla, om ni är intresserade så kan ni höra av er till mig, mintooo_@hotmail.com , 0929-12611, eller så skriver ni ett mail till mig här på KIF. Mvh Liv.

hon har ingen stamtavla, men hon är renrasig.

Om inte annat kan väl någon höra av sig till lite folk om att hon är till salu. skulle uppskatta det,.
Men hon blev ju nyss levklar? Låter som ett oplanerat köp.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

för långt bort--
ïntresserad Pm info om henne och kostnad bor i kiruna-norrbotten

okej. jag säljer henne för 200:- ,, om du bor i kiruna kan det ju inte vara så svårt att fixa frakt? om du vill så kan du alltid skriva på hotmail / msn : mintooo_@hotmail.com …
Synd att hon inte var hermelin black and tan XD Jag föder nämligen upp sånna fast då har jag stamtavla.

Okej
Har du fött upp henne elr? Det är ju synd att sälja henne direkt efter köp när hon bara är 9 veckor gammal.. nyss leveransklar ju :S ?
Herregud vad FIIIIN!!!!:D
asså vf bor jag i ingenstanns??? *grrr*
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

Vart bor du? kan möjligtvis fixa frakt till allingsås i sommar isf…
Jag bor i en liten byhåla, Kallas löberöd. Den ligger ca 1h från ystad/sjöbo elr ½h från lund om de känner till nåt av det=).. :/ :)
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

okay ne det gör jag inte=)

vet vart lund är , men det är ändå långt bort :/

dunder söt :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

ooh bara hon hade stamtavla=(