Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 371 ggr
[Wera]
0

På onsdag kommer Snowdream hem :D

Har köpt en dvärgvädur, vit blåögd hona av Vibys marsvin och kanin uppfödning :D Hade svårt med att få transport häjlp från Stockholm men nu har det ordnat sig, ganska krångligt var det. Först tispade uppfödarn mig att ringa hennes "granne" Carina och fråga om hon visste om någon skulle till Dalarna efter Berga utställningen, vilket hon gjorde. Så då fick jag nummret till Camilla och då kunde hon skjutsa upp kaninen åt mig till Falun, där efter fick jag ordna transport från Falun till mig (jag bor en bit från Falun).. kunde inte ordna det så då letade jag efter en som kunde det är på KIF, vilket jag gjorde ;D Så efter att hon kommit från Carina ska hon till Camilla efter det ska hon till en tjej som ska ha hand om Dream tills jag kan komma och hämta henne på Onsdag ;) Krångligt - Svårt att fatta - Dålig på att förklara (:

Men iaf. så kommer hon hem till mig på Onsdag efter många vändor.

Zvintos
0

Gud vad skoj! ^^
Bilder är ett måste när du får hem henne! =D

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åå jag har två där i från :D Lilla Blå och Madicken :D

[Wera]
0

#1 Såklart :D *Längtar* Har redan en hane, fast från Eva Lena Bäcker ^^ Han har hela släkten TYSK utom morfar och mamma ^^ Honan jag köper nu har mammas sida som TYSK ;D Fick välja mellan två honor, den andre som jag inte vale hade TYSK mormor (mormorn är mamma åt den jag valde så Dream är moster åt den jag inte valde).

Jojsan
0

Vad kul :)

[Niike]
0

Vad kul :D

[Wera]
0

#4 och #5 :D Ah <3 Det blir det nog ^^