Hejdå och Hej Tindrah!
För ngn vecka sen (Lite sent att skriva detta nu men känner att jag inte haft tid innan) Men iafl, För ngn vecka sen så hade jag Tindrah i Hagen och Sprang in i 2 min för det ringde… När jag kom ut så var hon helt borta! Jag blev skit rädd, Jag skrev och letade i 2-3 tim och hittade inte henne. Jag började gråta och vah helt hysterisk… Efter ngra timmar så hade hon varit borta i 5-6 tim och mamma och syskonen hängde med upp i skogen igen.. Och några hundra meter upp i skogen så finns det en grillplats som vi brukar ha kaninträffar på och där i det höga gräset satt min ängel! Jag blev helt överlycklig!
När vi kom hem så fick hon pellets och och åt nöjt inne hos sin brosha!
Ville bara skriva av mej :)

vilken tur att du hittade henne :D

Åh vilken lättnad! Tur att ni hittade henne! :)
Haha Okej, mina kaniner brukar inte sticka så långt.. men för ca 2-3 år sedan hade vi 3 honor och deras mamma i en hundgård (vi bor inte där nu men innan vi flyttade var det iaf.) Så hade någon lämmnat dörren öppen (eller så var det någon som hade öppnat för gården är intill en liten väg där folk går).. och då hade alla rymt, det var mörkt och vinter så vi gick och leta ca 1 timma och vi hittade mamman som var på grannens gård, hon är svår fångad men som tur är sticker hon inte längre bort än de 2 närmsta grann husen, men hennes "ungar" hade stuckit en bit i "skogen", det finns en liten skog och fler tal hus och där var 2 av dom under en alltan och en bil, så vi tog dom men sist så var det en hona som hade stuckit ett par hus bort och vart hos grannarnas kanin hane xD Och efter det rymmde hon flera gånger upp till hanen ;D Men vi hittade henne alltid, sedan började en av de andra sticka upp dit hahahah!
Hon kanske hade trevliga minnen från den plats :) Skönt att hon kom till rätta!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

mm, det tycker jag med :)
Skönt :)
Vad bra att ni hittade henne!
Lilo rymmde 2 gånger ur hagen igår. Den nyfikna lilla kaninen satt i trädgården och väntade på mig båda gångerna och när jag kom så sprang hon iväg och det såg ut som att hon sa "du kan inte ta mig!!"

#7 Haha, Det känner jag igen :D