Sommarburar till kanin säljes
Två fina sommarburar i impregnerat trä som står emot regn säljes. Båda burarna är säkra mot andra djur, har kompostgaller i botten så kaninen inte kan gräva sig ut. Byggdes förra året.
Mått på den lilla buren:
Bredd: 93cm
Längd: 187cm
Höjd: 89cm
Pris: 400Kr
Mått på den stora buren:
Bredd: 150 cm
Längd: 187 cm
Höjd: 89 cm
Pris: 600Kr
Finns i uppsala
018-350772

stora buren

lilla buren
putt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Burarna var inte tillräckligt aktiverande för min smak (då kaninerna måste vara i uteburarna när jag är i skolan) Så jag får leta vidare efter fler anonser :)
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
#4 Förstår inte hur du menar? Jag har aldrig sett en aktiverande kaninbur?!
#4 det är ju inte buren som är aktiverande, det är ju sakerna man stoppar i?
- Mvh Emma

Finns burarna fortfarande kvar..?

#7 ja burarna finns fortfarande kvar =)

#4 förstår inte heller vad du menar. Man kan ju inreda burarna med massa saker. självklart är en tom bur inte aktiverande.

Okej är ev. intresserad av den lilla och kanske stora buren. Men hur mkt väger dom?

dom är lite tunga men går ända bra att flytta, anledningen till att jag säljer dom är att jag har små gräsplättar här och där och det blir jobbigt i längden att flytta dem fram och tillbaka…båda burarna går att dra själv men jag har massa grus och stenplattor överallt så då blir det svårare att flytta. Hur mycket dom väger vet jag faktiskt inte och det kan jag nog inte ta reda på heller.

Okej, hur rymningssäkra är burarna?

EV. Intresserad av lilla buren, var bor du?

#13 Det står i texten. Upsala.
#13 det står i #0

#12 den stora buren är den som är helt rymmningssäker. som du kanske ser på lilla buren så är det ett slags kompostgaller på kortsidorna, där har jag satt grönt 6-kantsnät och inte ens min lilla superrymmare har kommit ut.

putt

Vill köpa den stora buren, men bor i Kiruna å antar att du bor långt ner i sverige som jätte många här på Kif gör? typ ingen från norrbotten är medlem här va jag vet :P men jag bor 7.3 mil, från kiruna, vart bor du?
#18 Kolla och läs första inlägget igen =) Svaret står där ^^