Lejonhuvad dvv önska köpa!
Hejsan jag är mkt intresserad av att köpa en lejonhuvad dvv, kön spelar mindre roll gärna en rolig färg eller teckning till mindre uppfödning i skellefteå.
Frakt kan jag få från sthlm och uppåt längs E4an…
Alla svar beaktas!
Garanteras mkt god omvårdnad med lagliga burar och mkt utevistelse under sommaren…
Mvh
När hade du tänkt att du vela köpa den? Nu? Senare i höst? :) Min kompishar en teddy dvv hona, madagaskar 2 år gammal. (Kanske för gammal), hon finns iaf. i Orsa.

Jag ska ha lejonhuvade ungar till sommaren/början av hösen till salu ;)
#1 Hon skrev ju att hon sökte lejonhuvad dvv.
#3 Jaha, det är inte samma sak elr ? xP Trodde det haha xP Men jag vet heller inte riktigt om hon är teddy eller så, men långhårig är hon… lejonhuvad är det bara långt hår vid nacken osv..??
#4 teddy och lejonhuvad är inte samma sak. lejonhuvad dvv är dessutom en godkänd ras vilket teddyvädur inte är.
- Mvh Emma
#5 OKei ;) Men glöm mitt inlägg #1 ;D

Putt ingen? som har nån eller vet av nån? lejonhuvad dvv
bor visserligen i Skåne,men ändå…
Med vänlig hälsning,
Jenny

Putt, har inte fått tag på nån ännu=/

Putt igen!

Jag får en kull mellan Lejonhuvad (enkelmanad) och teddydvärgvädur nu i slutet på maj. Kan tänkas bli några Lejonhuvade. Troligen i havanna, svart och wienertecknat blåögt!
Min hemsida; www.granmor.se.nu

#11 ÅÅÅÅ då skulle jag gärna vilja ställa mig på kö hos dig om jag får? ;)
Är såå sugen på en havanna lejonhuvad dvv=) Gärna hona=)
Mvh Johanna

#12 Då skriver jag upp dig :) Är dock ett gäng före dig på kölistan, får hoppas på en stor kull.

#13 ok tack=)
Jag det hoppas jag med;)
Det går även bra med en teddy dvv=) gärna havanna och hona=) men könen spelar inte så stor roll egentligen=)
Jag skrev tidigare att jag hade en teddy dvv hona som ska få kull senare men det dröjjer ju, men jag trodde fel och hon är inte en teddy tror hon är en dubbel manad lejonhuvad dvv. :)

Jag har en kull på 4 veckor nu. Väntar en kull till om en vecka, och ytterligare en om en månad.
Låter det intressant så får du gärna mer info!

#16 har skrivit till dig, är mkt intresserad=) har du hemsida eller bilder på dom små?
jag har kaninungar till salu lejon huvade/hermelin
#18 det är ju inte det hon söker?
- Mvh Emma
#20:Sry för mina ord,man ser inte mycket på den bilden…..;)
Med vänlig hälsning,
Jenny