Någon i malmötrakterna?
Finns det någon från Malmötrakterna som skulle kunna tänka sig att passa kanin en vecka.
Från söndagen den 25 maj till och med den 31 maj. Den 25:e kommer jag att avra i malmö, på Ribban så det skulle avra jättebra om du/ ni skulle kunna ta med den därifrån, annars kommer vi och lämnar kaninen.
Kaninen skall sen till Värnhem elr i närheten den 31:e. Tider och allt sånt tar vi via PM om du känner du kan hjälpa till.
Det skulle avra hur snällt som helst då denna kanin sedan ska transporteras till Uddevalla.
Mvh Nathalie/ Tack på förhand!
Jag kan ev hjälpa dig. Men ska ju till Hanna den 31 så det beror helt på tiden. Vi åker vid 10.00 och jag kommer väl inte hem fören sena på eftermidage…
Ja, ät tveksam om det då är till ngn hjälp, men hittar du ingen annan så kan du ju hör av dig. Ev att mina föräldrar kan ställa upp om jag frågar snällt (a) men tror inte de är så sugna eg.

#1, Tack :) Ja alltså, skall kolla upp vart hon finns och sådär, hon som skull ehjälpa mig med transport. Annars kanske det går bra att lämna henne på Lördagen! Aja, vi får se om det är fler som dyker upp ;)
Tack i alla fall;)

Jag kan alltid passa.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#3, Tack så mkt ;) Det lär behövas någon gång :) Och vi bor ju itne alls långt från varandra heller :)

#4 nej det är ju bra :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Putt.