OT: Miyavi konsert i sommar!
Någon som ska på Miyavis konsert i sommar som blir i sthlm??? =)) Eller någon som kanske planerar att gå på X Japan konserten i Paris, Frankrike? =)
Jag är inte nåt stort fan av Miyavi (eller x japan), så nej. Fast av en slump ska jag till Stockholm samma dag som konserten.
Antar att du ska dit? :)
Men jag är SÅ avundsjuk på alla Miyavifans i Sverige just nu.. Önskar nån av mina favoritartister skulle komma hit också! :D

jättemånga jag känner ska dit, men jag ska inte :) är inte så förtjust i j-rock
the vanity, it becomes insanity

Nepp, jag gillar inte j-rock. Men mina kompisar gör, vet dock inte om dem ska dit.
Japp jag ska dit. Ett måste d =). Biljetterna här i sverige tog slut på 2 timmar ^^ Och sedan efteråt så blire utgång på klubb shibuya. ;)
För mig så är J-musik bästa som finns =) Dock så har jag än så länge bara vart på Dir en grey och Girugamesh konserterna. Skulle vart på versailles med och även skulle jag vart på X Japans comeback konsert i Tokyo Dome (Hade biljetterna 99% då jag vann deras biljett tävling typ. men hade inga pengar. letade o letade någon att låna pengar utav. Men ihittade ingen :( ).
men nu så blire MYV i sommar då. Får se om det kanske även blir X Japan eftersom de är nrämare nu till sverige än tidigare =). Men X Japan är så seg på att komma ut med mera info om biljetterna. Vill ju så gärna se Yoshiki live <3

#4 Gillar du An Cafe? Min kompis älskar dem xD
Jag tycker bara en låt är bra med dem, den hära " Smile ichiban … " :P
2 timmar?! Inte dåligt det. Jag har aldrig varit på NÅN konsert, över huvud taget. Jag är inte så mycket för att spränga trumhinnorna. ;)
Gaah det är SÅ orättvist att dom drar hit alla jrock artister som jag inte lyssnar på. -__-' Önskar dom kunde få hit Asakura och Nishikawa, nu när T.M. Revolution ändå gör comeback med deras nya singel. En av dom få artister jag skulle offra min hörsel för…^^
#5 Nix, dem gillar jag inte ^^ Är inte i min musik smak direkt…
#6 Japp två timmar =) i Finland på 2 minuter typ =) så MYV är ju poppis ^^ .. T.M. Vill jag också se =)
#6 lägger till det att man kan andvända öronproppar på konsert och stå längre bak ;)
#7, har du hört T.M.R.s senaste, Resonance? Skivan släpps 11 juni, men låten finns på youtube. Är inte så stort fan av abington boys school, så jag har bara väntat på en comeback som T.M.R. :D

#8, och ja det funkar ju, men det är inte värt pengarna om det inte är en artist jag VERKLIGEN gillar. Och det finns inte så många såna, haha.;)
Nix har inte hört den. har inte alls hört så många låtar utav han bara några op låtar ifrån anime som jag gillar =)
Jag gillar Miyavi, Girugamesh, X japan, Gackt, Kinya kotani, mm. =) Och sen så en massa anime soundtracks :D
Ååh Kotani Kinya är ju bäst! :D Gackt har nån bra, men dom flesta är inte riktigt min stil. Och som du säger, finns ju urmånga bra anime OSTs..
_Det här blir lite OT, men.. favoritserier? :D Alltså anime.
_

#11 TOKYO MEW MEW :D
Jag har sett extremt mkt anime. Så jag har väll inge speciell favorit serier. Tycker en hel del är bra på sitt sätt. Men jag tycker väldigt mkt om Saiyuki, Candy Candy, Papa to kiss in the dark, kirepapa, osv.
Mina favorit gener är typ yaoi, shounen-ai, bishounen, shoujo (gärna äldre så som Candy Candy), romance, skol serier, fantasy, mm =)