I morgon kommer min Qazthor
Qazthor är en stor rex kille på ca 5 kg som kommer från ett omplaceringshem. Min förhoppning är att han ska gå ihop med min lilla lejonhuvade tjej för resten av livet. Går det inte så är jag tvungen att lämna tillbaka honom men det ja har fått berättat för mig så ska det nog inte vara några problem alls.
Länk till annonsen:
http://www.blocket.se/vi/16039270.htm?ca=10_s
Jag kommer uppdatera med massa bilder när grabben anländer till mig!
Åh vad kul! Grattis!
Va söt han är! Jag gillar rexar ^^

Hoppas han stannar hos dig och din lejon-tjej! Han är supervacker!
Vad kul ! :)

tack allihopa! på bilden var han mager och apatisk och satt i en förliten bur med en kompis…ska bli så spännande att se och träffa honom.

ja det tycker jag med! älskar stora Rexar! Mer rexar åt folket :-)
va söt :)
Söt! Hoppas han kan stanna hos dig :)

Naaw :D peppra med bilder :D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Hom som skulle lämna ninen till min pappa dök aldrig upp så jag sitter och jagar henne för att fårga vad som hände. vill ha min nin!
Åh, vad kul :)

#9 gu va dåligt :S
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Har du provat att ringa?

Jag har ringt som en tok för att få tag på henne men mobilen är avstängd, hon har själv inte hört av sig till mig. Har även skickat mail till henne utan svar.
Hennes hemsida ligger ju också under konstruktion men du kan räkna med att du inte får något svar över helgen eftersom det är pingst helg.

japps den gör ju det men hon har svarat innan förut så det är lite mysko tycker jag att hon inte ens har mobilen på när hon vet att Qazthor skulle lämnas till min pappa 15.00 idag. och sen att hon itne ens hör av sig efteråt är ännu mer konstigt…Jag känner mig besviken.

Min tanke är att det kanske har hänt något… men då borde man o andra sidan meddela det på något sätt.
Jag skulle tro att det mer beror på Pingsten som kommer. Kanske skulle resa bort, gå på fest eller något liknande.

#18 Men då ringer man ju innan och säger att man inte kan komma och lämna kaninen, eller hur? Jag tror att det hänt något annat ..
#19 inte om man börjat eventuell fest idag ;). Fast hon skulle ju ha varit där på dagen och så tidigt kanske man inte börjar festa. Låter lite oseriöst tycker jag.

jag ska jaga henne mer idag och hoppas på att hon svarar! jag vill ha min nin! jag vill ha honom och ingen annan!

Lite uppdatetring, fick tag på henne tidigare idag. Hon hade åkt till möteslplatsen men eftersom hon inte varit där förut hamnade hon lite fel och hade oxå glömt mobilen hemma. så därhar jag förklaringen, tycker dock att hon kunde ha ringt på kvällen eller nått.. Iallafall blir det ett nytt försök näst fredag *studsa* jag hoppas det inte blir strul!

Idag ska min Qazthor komma hem till mig! Och jag hoppas verkligen att det blir så! uppdaterar när han är hemma!

*studsar runt* ännu en underbar liten rex till örtagårdens kaninsamling :-) Äntligen kommer han!
Åh vad roligt! :) Hopps allt går bra!
Ser fram emot bilder! :D

gud vad kul med en rex:D de är värkligen heelt underbara<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

GRRRR.. nu är jag arg och besviken och ledsen. Pappa jagade henne på telefon och tillsist svarade hon. hon skulle inte komma då hon hade sjukt barn, och det kunde hon väl ha ringt och sagt! SÅ nu vill inte min pappa hämta kanin längre och jag måste lösa det på något annat sätt..har ring toch ringt och nu mailat henne så vi får se vad som händer…FAN!
Men gud vilken dålig stil!! Hoppas du får din kanin därifrån snart, och slipper ha med henne att göra sedan.

ja…det här är andra gången nu som jag hoppats på att få ninen men inte fått det..är så arg för att jag inte får tag på henne.