Det värsta jag har varit med om..
När jag kom in i kaninstallet idag sprang en panikslagen Bella ut genom dörren, ngn hade öppnat buren till min 3 månaders teddydvärgvädur.
Jag fick en jävla panik!
Jag band fast valpen och i panik och gråt skulle jag hitta henne. Det såg ut som om hon sprang in i vårat andra garage, men det garaget har ventilation på marken så där skulle hon antagligen inte stanna så länge.. Jag sprang några panik varav runt huset och lite överallt innan jag sprang in och var tvungen att ringa till min mamma efter hjälp.
Efter att ha ringt mamma gick jag ut igen och skulle fortsätta leta och då såg jag henne komma ut från garaget och klavrade sig in under dörren till kaninstallet.
Detta var min chans, jag sa några lugnande ord till henne, öppnade dörren och tog henne riktigt hastigt.
Lilla Bella blev så rädd att hon skrek jätte högt som en fågel, hon blev riktigt rädd..
Nu sitter hon här i mitt knä och känner sig trygg igen, det är bara matte som är rejält omskakad..
Dessutom är jag orolig.. Någon måste ha öppnat hennes bur, haspen var uppe.
Så jag får väll skaffa mig ett hänglås så mina kaniner inte får flera otrevliga besök på natten..
Ville bara skriva av mig!
Usch, tur att du fick tag på henne! Det är så hemskt när kaniner skriker. Om du tror att någon har öppnat så kan du ju kanske sätta hänglås på dörren till kaninstallet.
Jo du får nog skaffa ett hänglås för risken att det händer igen är ju stor om det var någon som öppnade den. Tur att du fick tag i henne i alla fall.

Tur att du fick tag i henne. Ett lås är nog en bra idé.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Oj, vilken tur att du fick tag på henne. Man kan undra vad det var för en j***a människa som släppt ut henne.

Vilken tur att du fick tag i henne! Du kan ju sätta ett lås på kaninstallsdörren annars.

Nej stackarn ;(
Säger som #5, de va en bra idé (:
Tur att du fick tag i henne! :) Jaa, jag tycker att det verkar bra med ett lås på, suupersöt hon var också!
Usch, gud vad läskigt:( Stackars Bella:( tur att du hittade henne så att hon kunde känna sig trygg igen

Fy sjutton vad lågt >.<
Vilken tur att hon inte blev skadad eller så, hoppas allt löser sej med hänglås då :)
Shit, läskigt!! Tur att du hittade henne.
Usch, läskigt värre :(. Tur att du fick tag på henne.
Emma
Oj då, tur att du hittade henne. Tycker också lås på kaninstalldörren låter bra.
Usch :( Stackars er båda två, men bra att det gick bra! :)
Usch, när en kanin skriker låter det hemskt, när jag öronmärkte vår första kull 2007 så skrek första ungen, samma unge skrek när den blev rädd i gården när vi kom och skulle ta in ungarna så hon sprang in i gallret fler tal gånger och när vi tog henne skrek hon :S

uch hatar när de skriker :'( en gång, förra veckan tror jag, så hoppade jag med Ville så var Twix fastbunden i ett långt koppel ( 5m ) och så fastnade han på något vis så han bara började gallskrika :( , uch detva inte alls mysigt :(
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Vilken tur att du fick tag på henne! Usch så läskigt =/
Huvva, :S
jag hatar när folk är runt äns kaniner,
ibland känner man för att ta fram hagelbössan och skika, "Bort från kaninerna ------" Haha, mindre seriöst. ;)
#19 Haha;9 Jag kan se det framför mig…. asg;) Då skulle nog han/hon få spring i benen;)
Det är så dåligt att man aldrig kan få ha något ifred, det gäller allt. Man kan inte lita på någon nuförtiden:( Man blir så suuur!
#20: Exakt,
vad hjälper det att ha lås på kaninburen? Folk kan endå kissa, hälla öl, bensin osv pårom. :(
Inne kanin är det säkraste.
Nästa gång grannens småbarn kommer förbi och ska titta på kaninerna ska jag ta hagelbössan, get away bitch. HAHAHA:_ :}

Tack alla som är så förstående! Ska fixa ett säkert lås, man vet aldrig vad de kan göra härnäst.
#19 HAHAAH! Elr hur ;D Alla kaninägare bör skaffa sig ett vapen :)

Noo, vad läskigt:( Tur att ni fick tag på henne, har också vart med om ett kaninskrik, det är värkligen hjärtskärande!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
usch, hoppas bara inte att någon parade sig! :/
Medarbetare på Hundar.ifokus
min kanin skrek första gången hon träffade min hund, fast hunden var jättesnäll. Men kaninen var tydligen rädd för hundar, vilket jag fick veta några dagar efter det av hon som hade kaninen före.. har hänt ungefär samma för mej, buren hade "öppnas" på någon sätt, eller någon hade varit där och öppnat :/