Dvv hane fortfarande till salu
Hej!
Vill åter igen lägga in annons på min dvv hane, isabella, ca. 9 månader, har stamtavla och har tidigare varit utställd samt fått en kull.
Kan fortsätta användas i Avel och till utställning, har bra lynne och är mycket aktiv och vill gärna ha mycket uppmärksamhet. Är en riktig kelgris också för den som vill ha en sån gosing 
//Helena

hur mycket poeng har han fått på utställningen?

#3 Ska leta fram stamtavlan, så kan jag ge uppgifter sedan. Det är förra ägaren som ställt ut honom, jag har honom enbart till sällskap/kel.

#3 På stamtavlan finns endast uppgifter om modern: 92.5p och fader: 95p. Samt 94 och 94.5 p på mor och farföräldrarna. Har mailat uppfödaren om Morris utställningsuppgifter, får dem nog inom det närmsta.

och han finns…? :P

#6 Han bor i Karlskoga, mellan Kristinehamn och Örebro.

okej, synd att man inte får en till kanin för mamma :P

Han är född den 11/8-07, så han är exakt 9 månader idag 

grattis grattis :)

Fick reda på att han fått 93p, och ska få den riktiga stamtavlan av förra ägaren inom kort.
är eventuellt intresserad :) han är en riktig sötnos! :) får man bur och sådant med om man skulle köpa honom? hoppar han? ;)

#12 Du kan få med en 100x50 bur( liten öppning fram ,samt lucka i taket), vattenflaska, samt matskål, pellets Lottie havre&vetekli som start, samt stamtalva.
Har aldrig testat att hoppa med honom, har nyligen börjat lära honom att gå i sele, och det verkar gå bra. :) Men det är säkert inte omöjligt att lära honom hoppa också!
Vart bor du någonstans?
#5 & #4 Okej :)

#14 Hoppas du såg att jag skrev in att han hade 93p på utställning…
#13 okej, så bra :) är mer intresserad va kel samt kanske utställning och ngn kull ;) men ska diskutera med mamma och pappa :) jag bor i hällefors, inte så långt alls ifrån dig :)

#16 Ok, gör så :)

Hej hopp, försöker få fram tråden igen….Morris vill gärna hitta en ny husse/matte, då jag behöver dra ner på antalet kaniner i samband med flytt.
såg nu att han hade fått 93p :) jag söker kaniner med minst 94p :/ har redan 92p och 93p på mina andra kaniner :) men kan ha han och sedan omplasera han :) har ett litet omplaserings hem åt kaniner :)
hemsida: www.freewebs.com/berggrenskaniner/