Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 643 ggr
Rajamaja
0

Dvv hane fortfarande till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Vill åter igen lägga in annons på min dvv hane, isabella, ca. 9 månader, har stamtavla och har tidigare varit utställd samt fått en kull.

Kan fortsätta användas i Avel och till utställning, har bra lynne och är mycket aktiv och vill gärna ha mycket uppmärksamhet. Är en riktig kelgris också för den som vill ha en sån gosing Glad

//Helena

Rajamaja
0

Lilla Morris

Rajamaja
0

Morris igen

Veero
0

hur mycket poeng har han fått på utställningen?

Rajamaja
0

#3 Ska leta fram stamtavlan, så kan jag ge uppgifter sedan. Det är förra ägaren som ställt ut honom, jag har honom enbart till sällskap/kel.

Rajamaja
0

#3 På stamtavlan finns endast uppgifter om modern: 92.5p och fader: 95p. Samt 94 och 94.5 p på mor och farföräldrarna. Har mailat uppfödaren om Morris utställningsuppgifter, får dem nog inom det närmsta.

flikkan
0

och han finns…? :P

Rajamaja
0

#6 Han bor i Karlskoga, mellan Kristinehamn och Örebro.

flikkan
0

okej, synd att man inte får en till kanin för mamma :P

Rajamaja
0

Han är född den 11/8-07, så han är exakt 9 månader idag Glad

flikkan
0

grattis grattis :)

Rajamaja
0

Fick reda på att han fått 93p, och ska få den riktiga stamtavlan av förra ägaren inom kort.

FilippaQ
0

är eventuellt intresserad :) han är en riktig sötnos! :) får man bur och sådant med om man skulle köpa honom? hoppar han? ;)

Rajamaja
0

#12 Du kan få med en 100x50 bur( liten öppning fram ,samt lucka i taket), vattenflaska, samt matskål, pellets Lottie havre&vetekli som start, samt stamtalva.

Har aldrig testat att hoppa med honom, har nyligen börjat lära honom att gå i sele, och det verkar gå bra.  :) Men det är säkert inte omöjligt att lära honom hoppa också!

Vart bor du någonstans?

Veero
0

#5 & #4 Okej :)

Rajamaja
0

#14 Hoppas du såg att jag skrev in att han hade 93p på utställning…

FilippaQ
0

#13 okej, så bra :) är mer intresserad va kel samt kanske utställning och ngn kull ;) men ska diskutera med mamma och pappa :) jag bor i hällefors, inte så långt alls ifrån dig :)

Rajamaja
0

#16 Ok, gör så :)

Rajamaja
0

Hej hopp, försöker få fram tråden igen….Morris vill gärna hitta en ny husse/matte, då jag behöver dra ner på antalet kaniner i samband med flytt.

Veero
0

såg nu att han hade fått 93p :) jag söker kaniner med minst 94p :/ har redan 92p och 93p på mina andra kaniner :) men kan ha han och sedan omplasera han :) har ett litet omplaserings hem åt kaniner :)

hemsida: www.freewebs.com/berggrenskaniner/