Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 493 ggr
Jennie104
0

OT: skriv allt om dig

Tyckte det behövdes en ny, fräch tråd! :)

Skriv här och lär kännna folk :)

Så let´s Write! :D

flikkan
0

Hej Jag heter Maja! Jag är snart 13 sommrar gammal och älskar djur!  Jag är blond för tillfället och blåa ögon x)
Andra intressen; Fotboll och massor med sport/aktiviteter, skolan, kompisar, Bada, Kaninerna, rida - stallet, Gitarr, musik, datan, SHOPPA <3  Gillar ganska mycket :P

Hmm….. Tjah, jag är väll en ganska trevlig tjej? (Hoppas jag)
Jag har en stoor släkt som jag umgås mycket med! Har tre syskon, en i himlen R.I.P Assarina <3
På teven kollar jag på; Grey's anthomy, top model, men in trees, desperate housewives, anna phil, Vänner, VBÅ, Andra avenyn, en massa grejjer :P

Vad vill man mer veta om mej? Fråga om du kmr på ngt :P

Kyss Heeehj <3

Michiis
0

Jag heter Michaela men kallas Michis. Jag är 13år snart 14. Jag älskar djur och har sex kaniner just nu, men 3 är tillsalu. Jag har en mini upf i rasen dvärgvädur i färgen viltgrå. Jag rider på ridskola. Bor med mamma, pappa, lillebror och storebror i dalarna.. Haha, vet ej vad jag ska skriva mer xD.. Svårt när man inte vet vad dom andra skriver xP

// Michis

sputtnick_plexus
0

Hejsan!

Jag heter Jessica & jag är 13 år. Jag gillar hästar, håller på & rider. Har gjort det i ca 6 år. På fritiden är jag i stallet, är med mina 3 kaniner, Sputtnick, Plexus & Jimmy. Sputtnick och Plexus är dvv, jimmy är blandning, dvv,hermelin. Jag lyssnar också väldigt mycket på musik, mest på Tokio hotel. Min idol är Tom Kaulitz.

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, sånt här är ju så förbaskat svårt å skriva. =P

Heter iaf Ninni, är 20 år och bor hemma hos familjen i Smedjebacken.
Är arbetslös för tillfället, men ska på min första jobbintervju på fredag (yey! ^^).
Har världens underbaraste pojkvän och vi har varit ett par i över 1 år nu. =)
Föder upp dvärgvädurar i vit blåögdt & wienertecknat och kelkaniner (dvärgvädurskorsningar).
Första renrasiga kullen är beräknad till ungefär den 6 juni.
Familjen har haft kanin sedan jag var 2 år, med uppehåll på några år.
Fick min första allra egna kanin när jag var 11 och det har fortsatt sen dess. =)
Förutom kaninerna har jag en guldhamster (Nalle-Maja) och gemensamt med pojkvännen, en hund (rottweilern Balder 9 mån).
Ett stort intresse är fotografering.
Men tyvärr har jag inte den rätta utrustningen för att kunna ta de bilder jag vill.
Åtminstone inte än, men snart så. ^^

Det var allt jag kom på. =P
Den som funderar över något ang mig, kan skicka ett PM. =)

aliciia
0

#4 du glömde en sak :o

att du har världens snyggaste frilla :D

Zvintos
0

#5: Hehe, tackar. ^^