OT: skriv allt om dig
Tyckte det behövdes en ny, fräch tråd! :)
Skriv här och lär kännna folk :)
Så let´s Write! :D

Hej Jag heter Maja! Jag är snart 13 sommrar gammal och älskar djur! Jag är blond för tillfället och blåa ögon x)
Andra intressen; Fotboll och massor med sport/aktiviteter, skolan, kompisar, Bada, Kaninerna, rida - stallet, Gitarr, musik, datan, SHOPPA <3 Gillar ganska mycket :P
Hmm….. Tjah, jag är väll en ganska trevlig tjej? (Hoppas jag)
Jag har en stoor släkt som jag umgås mycket med! Har tre syskon, en i himlen R.I.P Assarina <3
På teven kollar jag på; Grey's anthomy, top model, men in trees, desperate housewives, anna phil, Vänner, VBÅ, Andra avenyn, en massa grejjer :P
Vad vill man mer veta om mej? Fråga om du kmr på ngt :P
Kyss Heeehj <3
Jag heter Michaela men kallas Michis. Jag är 13år snart 14. Jag älskar djur och har sex kaniner just nu, men 3 är tillsalu. Jag har en mini upf i rasen dvärgvädur i färgen viltgrå. Jag rider på ridskola. Bor med mamma, pappa, lillebror och storebror i dalarna.. Haha, vet ej vad jag ska skriva mer xD.. Svårt när man inte vet vad dom andra skriver xP
// Michis
Hejsan!
Jag heter Jessica & jag är 13 år. Jag gillar hästar, håller på & rider. Har gjort det i ca 6 år. På fritiden är jag i stallet, är med mina 3 kaniner, Sputtnick, Plexus & Jimmy. Sputtnick och Plexus är dvv, jimmy är blandning, dvv,hermelin. Jag lyssnar också väldigt mycket på musik, mest på Tokio hotel. Min idol är Tom Kaulitz.
Oj, sånt här är ju så förbaskat svårt å skriva. =P
Heter iaf Ninni, är 20 år och bor hemma hos familjen i Smedjebacken.
Är arbetslös för tillfället, men ska på min första jobbintervju på fredag (yey! ^^).
Har världens underbaraste pojkvän och vi har varit ett par i över 1 år nu. =)
Föder upp dvärgvädurar i vit blåögdt & wienertecknat och kelkaniner (dvärgvädurskorsningar).
Första renrasiga kullen är beräknad till ungefär den 6 juni.
Familjen har haft kanin sedan jag var 2 år, med uppehåll på några år.
Fick min första allra egna kanin när jag var 11 och det har fortsatt sen dess. =)
Förutom kaninerna har jag en guldhamster (Nalle-Maja) och gemensamt med pojkvännen, en hund (rottweilern Balder 9 mån).
Ett stort intresse är fotografering.
Men tyvärr har jag inte den rätta utrustningen för att kunna ta de bilder jag vill.
Åtminstone inte än, men snart så. ^^
Det var allt jag kom på. =P
Den som funderar över något ang mig, kan skicka ett PM. =)
#4 du glömde en sak :o
att du har världens snyggaste frilla :D
#5: Hehe, tackar. ^^