Jogrimur är hemma :'D <3
Nu har min lilla holländar pojke kommit hem :') Det är en blå Holländar kanin som kommer ifrån Nirsors (Agda på KIF) uppfödning.
Vi fick hämta han typ 6 mil hemifrån och han var lite rädd och så i transportburen (de kan man ju förstå). Men sen när vi kom hem tog jag av locket på transportburen och fastän mamma, jag och pappa sto vid honom var han nyfiken och lät sig bli klappad :) Sen tog jag han i famnen och han andades inte sådär hastigt som dom brukar göra när dom är rädda utan lugnt och fint :) Sen när jag gav han mat (nyss) så låg han inne i huset men han kom fram och åt på moroten ur handen på mig x') <3<3 Världens finaste (med Leona då såklart!) :'D Är så överglad x')
Bilden är tagen för ett tag sedan av Angelica Nilsson
Det vart lite mkt text x'D Guldmedalj till den som orkar läsa allt ;)

Åh, härligt :) Låter ju jättebra. Du får bomba oss (och bilddagboken) med bilder när han har vant sig vid sitt nya hem.
Vad kul! Underbart söt! Ser fram emot fler bilder :)
#1 Gissa om jag ska :D
#2 Jaaa :D

Åh vad roligt :D Som sagt, bomba med bilder sedan!
Kuul :D !
Åh vad roligt! :D
Avis? Nej då! x)
Somsagt, bomba oss med bilder sen! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vad roligt!!:)
Vad kul! Massa bilder vill vi se!
Gud så avundsjuk jag är :(

Åh så söt <33 :)
Lycka till med honom =)
ÅHH…så söt^^

Aaw vad fin han är :D
Aw vad fin han är <3

Oj förlåt! Missade att man inte skulle kommentera innan.
#26 Ingen fara ^^

jättefin verkligen! :)
#28 Tack ^^
#26 Jag med, sorry!:/
Super söt verkligen :D
Emma
Vad kul! Jättesöt :)
Oj, såg inte heller det… Supersöt iaf! :)
Tack alla :)
Han ser ut att ha det jättehärligt hos dig =)
#35 Han trivs bra ^^ Ligger i huset och nästan sover nu tror jag x)
#36 Orkade du läsa allt? :o :D Guld till dig ;>
iihhh!!! nu när jag va ute för att ge han mat och natta honom så lät han mig klappa han ganska länge och sen fick jag en puss på handen :') han är för underbar <3
sen upptäckte han min tröjärm och gnagde lite på den, fy Jogrimur xD
Tänkte uppdatera med att han var ute och gick i sele för första gången idag :) Han gilar fortfarande inte att bli lyft men det går bra när han har slutat sprattla :)