Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 456 ggr
Sashhi
0

Havanna/mant. dvv hane ?

Letar här som en galning efter dvv hane havanna, möjligen manteltecknad, men det ända jag hittar är typ upf. i Skåne & Dalarna. ><' Någon som har upf. förslag ? Eller har en ? :'D Skulle bli EVIGT tacksam !

// Sashhi

Not your mom, not your milk.

Sashhi
0

Ska finnas nära Sthlm, MAX ca 10 mil ifrån.

[Wera]
0

Jag bor i Dalarna, och det finns ju många som åker från Dalarna till Stockholm, ta trannsport hjälp… vet ev. en som åker från mig och jobbar i Stockholm..

teddykaniner
0

www.freewebs.com/saharahskaniner

Bor i Skåne,men kanske kan vara till någon hjälp?

Med vänlig hälsning,
Jenny

huldisen
0

Brukar ju ofast kunna fixas transport hjälp.

Sashhi
0

Har sett att Saharahs har en hane tillsalu, men vet inte om den kan komma upp hit. :/

Tina-A
0

Gå in på www.djurtransport.ifokus.se , där hittar du säkert någon som kan ta din kanin från skåle, dalarna eller någonstans ifrån till stockholm :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Iram
0

Jag har en fin liten hane, havanna manteltecknad, född i dec. Ska ställas den 17 maj, därefter möjligen säljas. Skicka mig PM vid intresse. Kanske transport kan ordnas från Dalarna (där jag bor och utst är) ner till Stockholm den 17.

Kan iallafall allra minst ordna transport ner till Avesta, kanske även längre.

Mvh Iram

[Wera]
0

#7 Ska du också till Mora kanin utställning 17 maj ;) Det ska jag med.. ska köpa 2 hermelin kaniner då .. ;D

Iram
0

Ja, jag bor i Mora. :-)

[Wera]
0

#9 Jag läste det ;) Jag bodde i Mora ett tag och Orsa också men nu mera bor jag en bit från Furudal i Rättviks kommun.