NY kanin!! Baccaraz <3
JAAA!!!!! Jag fick Baccaraz!!!! Av Johanna och Linus <3<3<3<3<3 TACK!!!!
Detta är en Historia om hur det gick till att jag skulle få Baczzi (som han kallas) Det började med att min kanin Max Dog och jag var väldigt ledsen över det. så sa mamma att jag skulle få en ny kanin men skulle vänta till efter Jul (man vet ju aldrig vad Tomten kommer med) Men jag satte mig i varje fall o kollade runt på sidor och kom in på en sida som hette http://www.freewebs.com/jetaimeskaniner/index.htm Där hittade jag världens mest underbara lilla kanin. Jag som jag gick och blev helt såld i. Detta Medelade jag snabbt min mamma och mina vänner om. Efter ett tag började Linus och Johanna att ringa och mejla min mamma, vilket jag då tyckte var mycket märkligt. (jag misstänkte att nått var på g) Helt plötsligt när jag kom hem en dag hade mamma skaffat en peking Teddy hona. hmm undra varför? Men så blev han först Ev. Tingad. Då sa jag till mamma att jag måste tinga honnom innan den som ev. tingar han!!! Hon bara ta det lungt det finns andra kaniner. Sen blev han Tingad och jag blev rätt sur.. :/ Sen igår dog Min älskade Gamla Tös Klubban <3 Saknad!!!! Men min mamma sa att vi skulle åka till Vellinge och bada på Vanningen. Men hon körde förbi och in i höllviken. och jag sa men mamma vi e fel. Emma (min syster) sa " Nej inte dit vi ska XD" och jag fattade inte riktigt. Men nått skumt var det. Så kom vi in på en gränd så sa jag "kolla där står en Fabror XD" och mamma bara tyst med dig det är dit vi ska! jag bara jaha varför det liksom… Johanna skrattade så hon höll på att dö. (johanna är min kompis) Så gick vi upp där så sa Fabrorn "är de om en kanin?" mamma bara mm.. och jag tänkte jaha va e detta? har mamma hittat en annan kanin till mig? så gick vi in. I dörren möttes vi av tre hundar. Så Gick vi in på Hannas rum och i Buren satt Lilla Baccaras och hans Bror Benke. Jag blev helt stum! mamma sa Ser du vem det är? jag bara jaaa (med helt chockad Röst) sen stog vi och pratade ett tag. och jag blev bara mer och mer förtjust i lilla Bacczi tillsist betalade mamma och vi fick ett härstamnings Bevis och en foderpåse. Hon hade samma foder som jag har hemma :D Sedan åkte vi in om på Vellinge Blomman där köpte jag en massa saker Till min sötnos. sen stack vi in om på Mac Donalds. Där fick jag mini morötter så Bacczi fick en av dem ^^ (men det gillade han inte^^) Nu är jag hemma och han är en Helt underbar kanin!!!! <3<3<3<3<3
OBS. Han är inte röd ögd :)

Ååh vad roligt! Grattis!
tråkigt det där med klubban :/
Nejmen gud så kuuul! :D:D:D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
så sööt <3 kommer å snor :D <3
var på väg å skriva kommer å våldtar han (Oops :$ )
#4; HAHA x'D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Men oj vad söt!! Grattis!!!
Är han en teddydvärgvädur eller..? Urläcker iaf!!!

naew, lürv :]
naaaw <3
#5 Hjälper du till ? 
4# haha XD nej han e ju min lilla gullunge. Men du kan få klappa honnom 
Han är en Löwen/´(kanske Pekingteddy.) vet inte riktigt ännu. då pappan var löewen och mamman Peking. så får se när han e lite äldre då han bara e 7 veckor nu :)

Vilken sötnos & vilken solskenshistoria!
Ger ni kaninerna gnagarblandning?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#10 bussigt ;)
12# Nej jag ger honnom stampe pellets. men jag i lekhagen hade jag marsvinens mat just när jag fotade.
marsvin skall inte heller ha gnagarblandning!!
de kan få Lottiepellets

#15: Egentligen brukar man rekomendera Oxbow till marsvinen, men Lottie är också helt OK :)
www.frihetenskaniner.se
#15 jo (: men lottie går lika bra.. tänkte mer att man "brukar" ha lottie till kaniner å de kan man åxå ha till marsvin.. typ .. tror ja eller kanske ^^ xD
15-16 jag har inte gnagar blandning till dem. Det är ett foder som heter Royale Rabbit som jag blandar med havre och cavy performance
Då jag har uppfödning av marsvin och har haft marsvin sen jag var tre så vet jag vad jag ska ge dem :D

#18: Vi kan ju inte utgå än annat från bilderna du visat & det såg ut som blandning, det var därför vi påpekade det. Ifrågasätter inte dina kunskaper om marsvin (du är säkert duktig), vi ville bara påpeka att blandning inte är bra :)
www.frihetenskaniner.se
19# det e lungt :)
jag kan ju berätta att nu börjar Baccaraz känna sig som hemma. Han hoppar runt över allt och är jätte nyfiken. han är en riktigt matglad typ :D Här har han lagt sig brevid mig på skrivibordet. :D Gullungen. Han satt i mitt knä. så hoppade han upp där och när jag skulle ta honnom igen (för har sladdar där) så la han sig ner och såg söt ut så kunde inte låta bli att dra fram kamran igen :)
Han är verkligen super söt!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
21# Han tackar ;P :D

iih vad söt! :D

Gud vilken härlig historia, tänk om jag hade såna vänner & en sån mamma :) & vilken ursöt kanin!

Så söt!<3
så söt<3
- Mvh Emma

Han är jäte söt!!<3
Vill bara påpeka att han faktiskt har rubinröda ögon:) Jättefint tycker jag:) Jättesöt är han verkligen!
Oj vilken sötnos! :)

Hur gammal e han da??
30# det har han inte alls! han har bruna ögon står på hans papper och jag som har honnom kan ju se det själv ^^
Han är ca 10 veckor gammal nu :)
#30 Japp han har bruna ögon, en del kort blir sådär helt enkelt. Det blir det på mina med ibland och mina har inte rubinröda ögon :P
Han är så fin Flingas och Williams lilla pojke :) Jag visste om att han skulle bli din när din mamma hade tingat honom av Hanna :) Så fin julklapp!
35# visste du? :O :D hur kunde du göra det :D?? han är helt underbar!!!! älskar honnom (hihi skämmer bort honnom med hemmgjord morots pure ^^)
#36 Jag känner Hanna :) På långt håll är Ålivia (http://www.freewebs.com/tina_lin) och hennes ungar släkt med din Baccaraz :)
37# åå vad roligt. ja det var verkligen överaskande :) han ska bli pappa i sommar. Hon vi ska para med heter Lyktan´s Queen :D
men oj!! hur långt håll är det då?? för Queen´s mamma är samma som Ålivias.
# 39 Åh vad roligt! Q-kullen var väl extremt lurviga och fina om jag inte minns fel? :) Vem var pappan?
Det är Oliver som Baccaraz och Ålivia har gemensam så det är nog ingen fara alls! Beroende på om pappan till Queen är släkt med honom eller ej. Queen är japantecknad har jag för mig va?

Vad söt<3 :)
Vilka söta kaniner
Aw, så fin :) <33
#41 Jaha, Ross som är så fin :) Men kolla upp med Hanna för jag tror att det kan vara så att William är släkt med Ross, men jag minns inte men i så fall är det nog på långt håll så jag tror inte att det är någon fara!
Vad fin hon är! :) Hur gammal är hon nu?
Roligt att se vad hon lämnar för ungar tillsammans med Baccaraz! :)
Lycka till!
Nu har Baccaraz Blivit pappa och Queen mamma :) till 3 små underverk. Bilder kommer senare. Bebisarna föddes igår :). Så underbara!
Vill också berätta att mamma Queen är super duktig med sina bebisar! :)
Naaw, så söt :)
Det blev två som ser vita ut (men kan vara japan eller nån ljus färg, då de inte e så lätt att se nu när de är nakna och jag är ju inte så färg van.) Och en som ser vit ut med en svart rand där bak och fläckar runt om randen.