1 April hade du vart 3 år
(Blickar tillbaka och måste skriva lite.)
Han köptes i Nyköping och var världens goaste. En kille som gärna skuttade efter en när han var lös och gärna satt och slicka ens läppar så fort man bar honom. Han hade också en förmåga att ta en tidining, ett papper, ett kuvärt eller något sådant och ge det till mig, var han på bushumör skuttade han gärna iväg med den.
Han fick flytta med oss hela 100 mil uppåt i Sverige, transporten gick bra och han satt gärna i mitt knä under färden med framtassarna på sidodörren och tittade ut.
Alla i familjen älskade honom inklusive släkten och vännerna, han var en kelgris som gärna kelade med alla. Han blev bästa vän med våran katt som då var kattunge, dem lekte alltid tillsammans och med jämna mellanrum satt katten och puttsa hans päls.
Han dog så hastigt och han fick aldrig uppleva ett helt liv.
Hade han levt hade han blivit 3 år gammal den 1 April.
Vi saknar han oerhört och hoppas på att nästa långhåriga kanin stannar med oss under en längre tid.
RIP gubben min, 6 månader har gått sedan du lämnade oss och din burkamrat Måsis finns än kvar här. Du bara försvann om det gick skulle jag velat att du kom tillbaka

Så himla tråkigt… han var verkligen fruktansvärt söt!
RIP <3
Så sorligt.. Men han vsååg ut som en liten söötnos
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Så otroligt vacker! RIP.

Tråkigt…

Beklagar :( Rip.
Beklagar, tröstkramar.

Beklagar ;( Rip,<3
**Tack alla.
**
Han är en saknad kille.

Han verkade så mysig, förstår att han är saknad!
Otroligt vacker!
RIP <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Beklagar vännen! Otroligt vacker<3
RIP <3
Får man fråga vad som hände ?;/
vad sorgligt.. söt var han då!
#13 Ingen vet vad som hände med honom. Han bara lämnade oss 
Vad sorgligt.. Beklagar!

fy :/ beklagar.