Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 987 ggr
kaniniz1
0

Viltgråa hermeliner till salu!

1 hona som är född 1/5-07 350kr bed. på 92,5 avdrag för fällning och glömde klippa klorna innan utställningen. Tror hon kan få MKT bättre poäng lite senare, är även mamma till kull nr2.

Kull nr 1 Viltgrå född 4/3-08  u:reg på 94p  e:reg på95p

1 kön: Hona 300kr

1 kön: Hane 300kr

Kull nr 2 Viltgrå född 4/4-08 u: bed på 92,5p  e: reg på 94,5p

1 kön: ? 300kr

1 kön: ? 300kr

Tar ut en tingningsavgift på150kr per tingad kanin. Den summan får köparen inte tillbaka om han/hon skulle ångra sig!

Alla kaninerna är VÄL hanterade och mysiga=)

Innan dom säljes är dom öronmärkta, har stamtavla, övergångsfoder och bettfels kollade.

Gärna till Avel utställning och kel…

Transport går alltid att ordna=)

Bilder på alla finns vid seriöst intresse=)

Mvh

kaniniz1
0

Putt=)

kaniniz1
0

Putt igen=)

kaniniz1
0

Och putt igen=)

Ingen som vill köpa en underbar liten hona som älskar kel och att visa upp sig för dommarna samt en mkt bra mamma=)

Eller som sagt en bebis=) rabatt vid köp av flera!

flisan93
0

putt:)

MysanMinGodis
0

putt

[Wera]
0

Jag är möjligen intresserad men vet inte hur jag ska ordna leverans :S

kaniniz1
0

PUTT=)

Fnyan
0

OJOJOJ! denna dag har jag längtat efter : D är jätte intresserad! Om någon i kull nummer 2 är en hona så är jag hur intresserad som helst! annars går det bra med honan i kull nummer 1 !!! : D

helst om de e en hona av kull numemr 2, min allra bästa vän/kusin fyller nämligen år 4/4 : D

Bor i Vittangi, en bit från Kiruna, går det att leverera till Kiruna eller svappavaara? eller nånstans i närheten?  OO)

Fnyan
0

eller honan går åxå jätte bra!: D ålder på hon? asså mamman

LJfoto
0

Ja, kan du inte lägga upp en bild? Har länge letat efter en hermlin. Helst hona, men hane går också :) Bor i småland :)

Fnyan
0

Såg att du bor i Norrland åxå : D vart i norrland bor du? : ) vet du könen på dom som e födda 4/4 ? : )

kaniniz1
0

#11 Bor i skellefteå men kan ordna transport till Boden ganska ofta=)

Jag har precis kollat upp dom små=) som det ser ut så är det två honor, säkert besked kommer i början av nästa vecka…

Dom är helt underbara ska ta nya bilder så får du se dom, om du skulle vara intresserad=) Älskar att ligga på rygg mkt lugna att hantera, än så länge iaf=)

BuffaloHorizon
0

Lycka till med dem små och kul med fler som bor i norr =)

Fnyan
0

#12 går de att ordna transport till Kiruna eller Vittangi tror du? : ) funderar på om jag ska tga en Hona eller hane?, måste för de första prata me min delägare först! : P har kaninerna hos henne.

kaniniz1
0

Ska fixa nya bilder till helgen då jag är ledig och göra en säker könskoll på dom små liven=) kommer att sätta in bilder på alla som är till salu är på sidan=)

Som sagt så transport vet jag går att lösa på olika sätt men det får köparen stå för…

Flera uppfödare härifrån brukar skicka med bussgods eller med hästtransportörerna Wikströms, dom är bra.

repekka94
0

#14 tror du verkligen att nån is köra till vittangi ska man köpa kanin måste man väll dela på resan åka och hämta den eller om man har sån tur som vi hade med pommac men då var det verkligen verkligen tur.

Sorry för OT

Kan du inte sätta in bilder