Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 590 ggr
twinnie
0

OT - Vad gör du i värmen? ;)

Tog precis in Moses eftersom han inte drack ordentligt. Han dricker bättre inne och direkt när jag satte ner honom i inneburen slängde han sig över skålen och bara "slukade" i sig vattnet ;) Känns bättre att ha honom inne där fläkten står på och där det är svalare ;)

Själv har jag fått mig en riktigt najs solbränna :) Har legat i solen hela dagen och känner at tjag själv inte druckit tillräckligt. Nu sitter jag här istället xD Haha..

Pappa har fixat iordning poolen och ska snart fylla på med mer vatten! Ska se om jag vågar ta mig ett dopp senare. Är alltid iskallt i början på sommarn :)

Vad har ni hittat på i värmen? :)

[Niike]
0

Klippt gräset>_< :P Hoppat studsmatta, städat rummet, tagit ut Fia i uteburen, tagit ut Niike en stund i sele, cyklat 2 km för att hämta ägg hos våra "grannar" . Nu sitter jag här o slappar^^

Frida
0

Har jobbat, men smet upp en stund på däck för att titta när Götheborg kom hem till GBG igen och la till i frihamnen mittemot jobbet

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

myriis
0

Jag har legat på soffan och slöat. Jag är nog ganska känslig mot värmen, för såfort jag är i solen börjar jag svetta otroligt mycket och det bränns ordentligt.. Sen har jag lekt med valparna och stått framför fläkten.. :P Och så varit med kaninerna, dem orkar inte mer än att bli klappade idag.

Matilda_91
0

Jag har legat på bryggan nere vid vår badplats heeeeeela dagen. Det är 23 grader i vattnet här, underbart!

Och så har jag sprungit med frysta petflaskor och isklampar till Albin och Gizmo, dom små stackarna ligger bara och flåsar i skuggan.

KvirrZ
0

Har precis varit ute med Isaac i skuggan så han har fått röra på sig lite. Jag har skit ont i halsen och orkar inte göra så mycket :P
Ska kolla lite på Tv snart också :)

- Mvh Emma

__iE
0

Det är skönt med så finr väder nu, men ibland blir det nästan olidligt varmt ;) MEn ska väl inte klaga nu :P

Jag har badat o solat typ hela dagen + ridit :)

Stravaganza
0

Min kanin dricker nästan aldrig. :(

twinnie
0

#7 Min kanin dricker nästan inte alls när han är ute. Så jag får liksom springa fram och tillbaka med honom för att han ska få i sig vatten..

amand
0

Idag har vi åkt ut till en ö. Supermysigt! Jag har solat, badat och läst ut en bok.
När jag kom hem badade jag och min bästis i hennes pool. (27 grader). :) Sköönt! :D

KajsaM
0

Varit på byn hela dagen = varmt! Hampus ligger och latar sig mest ;)

Nicolina
0

Jag har sommarjobbat hela dagen, så inget slappade vid stranden här inte = )

myriis
0

Pappa har äntligen fått iordning på sin damm som han jobbat med länge. Men vi ungdomar (jag och kompisar) tyckte mer det såg ut som en pool och svalkade oss med ett dopp ^^ En av hundarna var nära att komma med i, men han stod bara och tvekade vid kanten, haha xD Han älskar att bada, men liiite läskigt var det ju.

Stravaganza
0

Åh, vad roligt!

tillan_93
0

jag har solat:)   jg har blivit onomalt brun:P

twinnie
0

Idag har jag roat mig med att rusta upp en gammal utebur. Nu ska den antingen målas om eller oljas. Ser ut som ny ;)

[Eichan]
0

Jag har stått med huvet över frysen och svalkat mig xD

huldisen
0

Jag hoppar studsmatta, och så är jag mycket med Hulda . och så sitter jag mycket ner i kjällarn , för det är så svalt där <3

ciss
0

På dagen har jag mest slappat, vaknade vid elva. Tog ut Söta och vi busade lite i selet, städade hennes bur sen.

Har mest slöat framför datorn idag. Och för en stund sedan släppte vi min häst på bete, jag & pappa byggde hagen och flugsprayade henne. Så nu ska hon också få bara njuta i ett par dagar.

Och snart ska jag åka och köpa glass :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

SagaoAlfred
0

Jag har varit i umeå på campingen där med mina föräldrar och brorsdotter från fredag till nu ikväll :)

KajsaM
0

Sovit sedan bara varit och drält på byn ;) Stackarns Hampus men han fick komma ut i selen nu på kvällen :)

Tina-A
0

Imorgon tror jag att jag ska åka och bada :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

Duschar, är med djuren, datorn, solar… xP

BuffaloHorizon
0

Jag sitter och studerar det samiska språket och försöker lära mig det. Ska nog ta och gå ut i värmen sen när min man kommer hem. Skogspromenad blir det.

MarHai
0

1 år gammal tråd.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lizzan
0

HAHA ;)

BuffaloHorizon
0

#24 japp jag vet men det är ju värme ute nu =)

Just nu sitter jag på altan med datorn i knät och njuter av country musik. Ska hämta ut Diva nu =).

Ync
0

jag smälter..

Hanna-
0

#27: Haha!

Ync
0

#28: :]

Feliciaa
0

Jag .. ..
.. .. äter glass i värmen! :D

Salish
0

Idag har det inte vart så jättevarmt, virit i skolan, gullat med Sotis och klippt håret! :D