Söker Belgiskjätte
Hej, Mitt namn är Camilla och söker en belgiskjätte som e snäll och gosig. Hellst så ska han/hon bo ute.. Men fungerar även om kaninen är van vid inne miljö, då jag kan vänja om den till ute miljö,.
Har god hand om djur o anser att en kanin mår bäst utan att hantera dom som saker som man springer runt o bär på. Har alltid haft kaniner i min närhet så jag har god hand med dom.
Pm om du kanske har den rätta kaninen för mig…
MvH Camilla nilsson
*putt*
Har ingen till salu men lycka till med letandet :)
Har en belgisk hare hona :)
#3 men det är ju en jätte som söks ;)
- Mvh Emma
#4 Precis.. Men funderar på att ta en hare kanske.. Men måste fundera lite först..
#4 - Jag vet men hon hade frågat mig om priset på min hona förut så tänkte om hon fortfarande var intresserad :)
Lycka till med letandet! Bj's är underbara :')

Japp, finnes här …kan ta med till utställningen i Önnestad…
Men du hittar kanske någon närmare Bålsta.
Lycka till
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Puttis :)
Fick en kull med bj igår, färgerna är svart och viltgrå. Det kommer att komma fler kullar inom kort, förhoppningsvis.

#11 Har du nån hemsida? :)
Kolla den här tråden:
http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=61e2fc7e-ae4b-4fa1-961e-d26e824bbb66
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
¨
#13;Ja,kolla den tråden!
Med vänlig hälsning,
Jenny
#12 www.kaninland.se
Den är dock inte uppdaterad för tillfället men ska ta tag i det.
Tackar.. Har inte hittat den rätta ännu. Funderar även på om jag vill ha en Fransk vädur… Men vi får se..
vad är du ute efter för färg?
Min kompis kanske vill sälja sin kastrerade franska vädusvart/gul japan om du vill ha de. (#17)
#18, hur gamal e h*n? Och har du bilder?
#17, jag tror jag vill ha en mantlad vädur.. :D
#19 Jag kan kolla om jag har bilder annars kan jag väl få av hon.. Hm.. Han är nog 2 år.