Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 610 ggr
Bejb__
0

OT-Höll på dränka sig !

Fyfan va rädd jag vart i dag när vi åkte ut till sommarstugan, Isen håller på att smälta nu ute på älven, Men isen går ändå långt ut,och den är vääldigt tunn nu. Och tror ni inte på fan att Hugo(hunden) Springer rätt ut på isen ! Jag skrek på honom men han hade visst fått syn på en anka som han var väldigt nyfoken på, Så han springer änu längre ut, Och rätt som det var går isen sönder under honom och han ligger i vattnet ! Jag blir panik slagen och vet inte vad jag ska göra,Om jag springer ut till honom ramlar jag själv i, Mormor springer och hämtar en lång planka som hon ska försöka nå honom med men inte.. Han spratlar och försöker ta s ig upp men efter som att han är en hane så tar dt ju emot, och han kmr inte i, Isen som går längre ut, Alltså bakom honom, är mkt tunnare.Så jag ropar på honom och lixom pekar utåt mot dt öppna vattnet, Han lyder mitt "finger" och simmar utåt, Han tar lixom tassarna uppåt och försör isen som kmr och han kmr låss ut "vacket" och är fri i vattnet. Skit va rädd jag var ! Jag darrade hella tiden och kramade om honom.. Svårt att läsa, Jo säker, Men jga är lixom aldeles för darrig, och ja, Ni förstår , Svårt att skriva, ,Men allafall ,Han ramlade ner i isen, Och huvudet försvann nårra gånger under isen, Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag mist honom !

Taci
0

Vad läskigt :( Tur att allt gick bra!

Myrra
0

Säger som #1

Bejb__
0

Jo dt var jätte hämskt, Usch.. Går värkligen inte ner dit med honom mer innan isen försvunit helt !

Jojsan
0

usch vad hemskt! tur att det gick bra i alla fall!

BlackTear
0

Läskigt! Man ska alltid ha koppel på sin hund när man går vid is eller liknande.

aliciia
0

läskigt, tur arr allt gick bra sen iallafall :)

flisan93
0

Gud vad läskigt:O Tur att det gick bra

sputtnick_plexus
0

Läskigt! :O

Tina-A
0

Åhnej vad obehaligt… Vilken himla tur att det gick bra!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Johanna-
0

Vad hemskt!  Tur att dt gick bra iaf.

Bejb__
0

#5 Joo jag vet dt, Men dt är så att han alltid brukar gå lös i sommarstugan, Dt bor ju lixom inga där osv. Men han brukar inte gå ut på isen och har aldrig varit så intresserad av djuren, Men den ankan blev antagligen skrämd för den började toook flaxa och så, så Hugo blev antagligen "lekfull".. Men nu vet jag att han aldrig ska få gå lös vid isen allafall, Mkt mkt farligt, Men som sakt, man lär sig väll av sina misstag.