hona eller hane
ska göra en koll på min kanin nu så att allting stämmer kolla om den har dettfel o.s.v ska även kolla så att könet stämmer vet ju aldrig om man kan lita på djuraffärer när jag skulle köpa honom hade han en bror/syster med sig dom sa att båda va tjejer men sen när dom kolla en gång till sa dom att båda var killar
så jag vill gärna kolla om det stämmer ska ju köpa en till kanin i sommar och då är det nog bäst om jag är 100% säker på könet
problemet är att jag inte vet hur könet ser ut på kaninen när det är en hona eller han
har ni ilder på det kan ni väll gärna lägga ut har ni inte kan ni ju ta foto på eran kanin och skriva om det är tjej eller kille
tack på förhand :D
Hur gammal är den?
Är den äldre ser du lätt om den har pungkulor, har den inte det är det förmodligen en hona :P.
Om det ploppar fram en liten "grej" med ett hål på är det en hona, och om det kommer fram som en lång "spricka" är det en hona.
Jag kanske inte förklarade så bra men :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Rättar Clariiz ^^
Om det ploppar fram en liten "grej" med ett hål på är det en HANE :)
#2; ahaha oj då :P
Finns tydligen bara honor i min värld :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
han/hon är 1år och ca 3 månader

Åh, har du hittat honom? :) Var det inte han som var bortsprungen? Härligt att du hittade honom tillslut iaf!
Du bör se pungkulor på honom om han är såpass gammal!
jaaa jag har hittat honom var ett tag sen men
Då borde du som Frihetens säger se pungkulor :). De sitter en bit upp mot magen.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
putt

Ser absolut ingenting på bilden tyvärr. Men är det en hane ser du det tydligt, jag lovar. De har två "avlånga" påsar (XD) varsin sida om könet. Går inte att missa ;)
#13; Precis! :) Om man inte har en långhårig kanin^^ Då kan man få flytta undan pälsen lite.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
På sidorna om könorganet ska det sitta två säckar dvs pungkulorna, trycker man också lätt på könsorganet ska hanens penis sticka ut.
På en hona ser man ett rakt sträck på könsorganet när man trycker dvs myningen på honans slida.