Vuxen kanin köpes
Hej, jag söker efter en vuxen kanin. Kön spelar ingen roll. Vill gärna att det ska vara en av de mindre raserna eller ev. en blanding av dem. Är alltså intresserad av det mesta så länge den är av ett mindre format.
Kaninen måste finnas i Uddevalla, eller så måste den som säljer kaninen vara villig att transportera den hit. Bor i centrum.
Är också väldigt intresserad av att köpa en begagnad innebur, vore bra om försäljaren till den ev. kaninen även hade bur. Annars är jag intresserad av att köpa bur från någon annan. Samma gäller buren, måste finnas i Uddevalla eller kunna transporteras hit.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Hej! Jag är faktiskt jätteintresserad, hon är otroligt söt. =D Perfekt att bur ingår och transport till Uddevalla kan fixas! En fråga, hur mycket vill du ha för henne?
Med vänlig hälsning

2# Jag tar 350 kr :)
Går det bra om vi lämnar henne om en vecka?
putt
Eftersom Jennie ångrade sig så söker jag fortfarande efter en kanin.
Med vänlig hälsning
putt
Om du kollar på till salu hjälper jag en familj att sälja deras helt otroligt underbara Nemo :) Geografi är inte mitt starka ämne, men transport har jag aldirg haft problem med att fixa ;)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Jag säljer;
Kaninhane 11 månader. Han har en uuursöt personlighet som man bara inte kan låtabli att tycka om. brukar öppna dörren ibland och säga; Mulle ska vi ut och gå?.m så hoppar han ut på altanen fritt (lös). fast har aldrig haft honom lös på gräsmattan bara i inhägnad eller koppel. Han brukar hoppa upp i min säng också om han springer runt på mitt rum. Det enda lilla problemet jag haft är att han bits. Därför behöver han komma till någon som orkar pyssla om honom och lära honom att sluta. annars är han en hur söt och go kanin som helst. Han är en blandras mellan Hermelin och löwen. Jag skänker honom gratis. Vet ej om transport kan ordnas. en bit iallafall. men du kan ju privatmejla mej om du är intresserad? :)

Ojdå, läste inte att du ville att kaninen skulle finnas i uddevalla. eller att du ville att den skulle transporteras dit :( för det går inte :(:(
Nu har jag kanske hittat en kanin här i Uddevalla, så vi får se om det blir av. Blir då en liten vit hermelinkille vid namn Vilbur. :)
Blir det inte av så meddelar jag igen om jag fortfarande söker efter en kanin.
Jag letar fortfarande efter en begangad bur, så hör gärna av er om ni har något erbjudande. Kan kanske tänka mig att resa en bit, för det bör väl funka att åka buss eller tåg med en bur.
Med vänlig hälsning