Kissnödiga små bebisar
Tänkte bara säga att mina bebisar nog blir VÄLDIGT bra matade, inte nog med att de är feta som fasiken, de kissar något extremt också :P. I går tex. när jag myste lite med Missy/Misery kom det världens stråle, jag höll h*n så h*n kissade neråt (dvs. inte på mig) och världens stråle! En stark en, och den höll på länge. Att det får plats så mycket i något så litet :P
Men men, alla är pigga och glada och börjar få en tjock(are) päls nu :). Dom är helt underbara <3 Snart lämnar de nog boet, i morgon blir de 16dagar gamla :)
(bilder kommer snart, typ i helgen)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
haha, precis som Diva. Håller med dig små skitar kan kissa mycket =D
Haha, nej, det känner jag inte igen! ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Alla mina har kissat ner mig minst en gång, och de är bara 1 dygn gamla ;) Jag tror att dom håller sig tills jag tar upp dem så de slipper ha kiss i boet (A)

#3: Eller hur! Mina kissade på mig några gånger, speciellt Isak tyckte om att tömma blåsan på matte ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hihi :) oj! Redan 16 dagar? Känns som det var förra veckan dom föddes! Om jag inte minns fel så kissade Viggo så när jag höll honom i min hand när han var en liten tjockis :)
Ha ha!
Konstigt att man kan tycka att det är gulligt när de små kissar på en men inte lika gulligt när de stora gör det…;)
Ser fram emot bilderna!
Så gulligt ! :)
Lilja kissa på mej första gången jag hållde i hon ;-)
Haha, underbar känsla. Varmt o härligt (eller inte) xD

Ungarna jag hade kissade varje VARJE gång jag tog upp dom, så jag va beredd hela tiden (A)

Haha, mina kaninungar har aldrig kissat på mig ;O
Dom kissar på mig hela tiden^^
#3; Haha, det är verkligen precis så!
Kissnar dom inte på mig kissar dom på minstingen (Here we go Again) h*n lyckas alltid vara nerkissad^^ Värsta mobbing. (kan ju vara så att blir så pga att h*n alltid ligger underst men :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#8; haha precis! <3 Sååå mysigt när det rinner mellan fingrarna eller ner i tröjärmen smaskens! (not) Men spela roll, dom är ju såå söta <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#11 Aww, min minsting ligger också alltid underst. Hur många gånger jag än flyttar henne/honom så lyckas h*n alltid hamna underst xD
#13; haha :) Fast störstingen och minstinger brukar ligga underst tillsammans, sedan de andra två ovanpå.
Dock får dom inet plats i boet längre så de har börjat välla utanför :P. Azka byggde ett väldigt litet bo, och vad hon bäddar in dem :P Man tror ju knappt de får luft där inne <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Känner igen det där ^^
- Mvh Emma
vill ha bilder ^^ (A)
Ska nog fota i morgon :) Om jag inte kommer hem när det är mörkt, fast iof. är det ju lampa där ute så det går iaf. :)
I morgon blir det bilder.. Jag fundinixar på o jag vågar ta ut en filt och "lägga" dem på, eller om det är för läskigt.
Vad tror ni? Jag är så sjukt rädd om dom :P Tänk om Azka blir arg.. Eller om dom fryser.. (chicken varning)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Haha, mina kissar också så fort jag lyfter dom. Kissråttor <3
#17 Ja nog kanske du vågar lägga dom på en filt. Förhoppningsvis överlever dom:D Det är ju sjukt svårt att fota kaninungar, tycker inte dom är stilla en sekund ens. Ålar omkring som små råttor bara…
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#4 Hahaha isak den busen ;) (A)
Inga bilder idag, fotar i morgon när jag kommer hem i stället :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com