Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 674 ggr
Clariiz
0

Kissnödiga små bebisar

Tänkte bara säga att mina bebisar nog blir VÄLDIGT bra matade, inte nog med att de är feta som fasiken, de kissar något extremt också :P. I går tex. när jag myste lite med Missy/Misery kom det världens stråle, jag höll h*n så h*n kissade neråt (dvs. inte på mig) och världens stråle! En stark en, och den höll på länge. Att det får plats så mycket i något så litet :P

Men men, alla är pigga och glada och börjar få en tjock(are) päls nu :). Dom är helt underbara <3 Snart lämnar de nog boet, i morgon blir de 16dagar gamla :)

(bilder kommer snart, typ i helgen)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

WingsofDestiny
0

haha, precis som Diva. Håller med dig små skitar kan kissa mycket =D

MarHai
0

Haha, nej, det känner jag inte igen! ;)Oskyldig

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Frihetens
0

Alla mina har kissat ner mig minst en gång, och de är bara 1 dygn gamla ;) Jag tror att dom håller sig tills jag tar upp dem så de slipper ha kiss i boet (A)

ciss
0

#3: Eller hur! Mina kissade på mig några gånger, speciellt Isak tyckte om att tömma blåsan på matte ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lippo
0

Hihi :) oj! Redan 16 dagar? Känns som det var förra veckan dom föddes! Om jag inte minns fel så kissade Viggo så när jag höll honom i min hand när han var en liten tjockis :)

[Stampelina]
0

Ha ha!

Konstigt att man kan tycka att det är gulligt när de små kissar på en men inte lika gulligt när de stora gör det…;)

Ser fram emot bilderna!

huldisen
0

Så gulligt ! :)

Lilja kissa på mej första gången jag hållde i hon ;-)

[Niike]
0

Haha, underbar känsla. Varmt o härligt (eller inte) xD

Romana_12
0

Ungarna jag hade kissade varje VARJE gång jag tog upp dom, så jag va beredd hela tiden (A)

BlackTear
0

Haha, mina kaninungar har aldrig kissat på mig ;O

Clariiz
0

Dom kissar på mig hela tiden^^

#3; Haha, det är verkligen precis så!

Kissnar dom inte på mig kissar dom på minstingen (Here we go Again) h*n lyckas alltid vara nerkissad^^ Värsta mobbing. (kan ju vara så att blir så pga att h*n alltid ligger underst men :P.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

#8; haha precis! <3 Sååå mysigt när det rinner mellan fingrarna eller ner i tröjärmen smaskens! (not) Men spela roll, dom är ju såå söta <3

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Frihetens
0

#11 Aww, min minsting ligger också alltid underst. Hur många gånger jag än flyttar henne/honom så lyckas h*n alltid hamna underst xD

Clariiz
0

#13; haha :) Fast störstingen och minstinger brukar ligga underst tillsammans, sedan de andra två ovanpå.

Dock får dom inet plats i boet längre så de har börjat välla utanför :P. Azka byggde ett väldigt litet bo, och vad hon bäddar in dem :P Man tror ju knappt de får luft där inne <3

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KvirrZ
0

Känner igen det där ^^

- Mvh Emma

Lillegard
0

vill ha bilder ^^ (A)

Clariiz
0

Ska nog fota i morgon :) Om jag inte kommer hem när det är mörkt, fast iof. är det ju lampa där ute så det går iaf. :)

I morgon blir det bilder.. Jag fundinixar på o jag vågar ta ut en filt och "lägga" dem på, eller om det är för läskigt.

Vad tror ni? Jag är så sjukt rädd om dom :P Tänk om Azka blir arg.. Eller om dom fryser.. (chicken varning)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lans
0

Haha, mina kissar också så fort jag lyfter dom. Kissråttor <3

#17 Ja nog kanske du vågar lägga dom på en filt. Förhoppningsvis överlever dom:D Det är ju sjukt svårt att fota kaninungar, tycker inte dom är stilla en sekund ens. Ålar omkring som små råttor bara…

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lizzan
0

#4 Hahaha isak den busen ;) (A)

Clariiz
0

Inga bilder idag, fotar i morgon när jag kommer hem i stället :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com