Kände bebisarna röra sig i hennes mage!
Stampelina ska ju ha ungar när som helst, men hon har inte boat med päls ännu. Min uppfödare berättade att en del av hennes honor inte gjort det förrän precis innan förlossningen, så jag antar att hon hör till den kategorin av honor…
Var precis uppe hos henne och kände på magen, hon är verkligen sprickfärdig! Bebisarna känns jättetydligt och de rör sig massor! Hon har blivit slöare men har kvar sin goda aptit.
Hoppas hon börjar boa snart så att bebisarna kan titta ut nån gång!
Det är ju min första kull så jag är lite pirrig, men snälla, alla Ni här, håll tummarna för att allt kommer gå bra nu!
Tessan.
Både jag och kaninerna håller tummar & tassar för att allt går bra. ^^
Hoppas på söta och friska bebisar för din hona! =)
Min hona har ungefär som minst 17 dagar kvar, max 21 dagar.
Men hon kan även ha minst 12 dagar, max 16 dagar kvar OM den första parningen tog (vilket den med största sannorlikhet inte gjorde, men man kan ju aldrig vara 100% säker).
Blir intressant att se vilket.
Räknar med att ungarna kommer om 17-21 dagar. =)
Kul, lycka till då!
Jag och mina kaniner ska hålla tummarna för Er också då!

Lycka till, hoppas allt går bra! Vad roligt med bebisar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Lycka till! :) Om du känd dem så tydligt är det nog dags snart! :) Vilken dag är hon på?
Tro mig, det är helt underbart med bebisar, en sådan extrem kärlek som inte går att beskriva! <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad roligt! Lycka till!:D
Dag 30! =)
Var uppe nu igen och såg att hon plöjde runt i halmen, hoppas, hoppas, hoppas att det sätter fart snart!
Jag känner mig som ett litet barn som väntar på tomten på självaste julafton!
#6; Då är det nog nära nu! :) Lämna henne i fred bara, underbart :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Ja det ska jag. Nu ska hon få lugn och ro. Ska hålla mig borta tills i morgon bitti tänkte jag. Hon behöver nog vara ifred nu.
=)

#4: Eller hur! Det är liksom en annorlunda kärlek, man blir så stolt över mamman & så. Det går inte riktigt att beskriva! När jag hade bebisar tänkte jag på Englas ungar som mina barn typ, haha!
#6: Åh, roligt! Håller tummarna :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se