Vad har ni hittat ..
.. i era kaniners vattenskålar? xD
Det kan ju vara allt möjligt, från spån & halm till insekter & bajspluttar.. Kanske en kaninunge trillat i vattenskålen? ;)
Detta gäller ju bara för er som har vattenskål, istället för flaska.
Spån, halm, bajspluttar & löv är nog det vanligaste i skålarna här :) Ligger alltid något halmstrå i varje morgon, & Fia brukar ha hela burinnehåller i sin skål tror jag *ler*.
Men idag hittade jag en liten spindel i Niikes skål, som simmade omkring så glatt (inte). Har även hittat andra insekter, och grodor/paddor flera gånger!! :S
Foder, flugor, spindlar, bajs, kiss, hö, halm, spån, päls, kaninunge, snö, blod.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#2 kaninunge? Hihi, det måste ha varit en rolig syn =D (såvida den inte var död =S)
bajs, kiss, pellets, spån, halm, hö, kvistar, insekter, kaniner, löv, en sten, matskålen, höbollar, saltsten, hållare till vattenflaskan, gurka, banan, morot, äpple (grönsaker och frukter alltså), godis, päls. Ja.. och liet annat^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag har hittat bajs, spån, halm, löv, gräs, toarullar och småkryp. Har också hittat en kanin (Min förra kanin hade hela tassen i skålen innan hon dog (RIP) och min andra kanin satt i vattenskålen när det var varmt ute en sommar)
Haha, jo den levde, men ack så blöt ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Päls, pellets, bajs, kiss, spån, hö, halm.

Pellets och päls också.
Kiss, hö, kvistar & matskålen såg jag att jag glömt nu :)

hö,kiss,bajs,pellets,spån.

Spån, hö, bajs, pellets (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
hade skålar i några veckor då någon av mina bebbar bet sönder vattenflaskan xD
då hittade jag väl typ spån, hö, halm, päls.. hmm *tänka* tror det var allt x)
- Mvh Emma
också spån, halm, bajskulor, och kvistbitar!
Jag har nog inte hittat annat än det i skålen! :P haha
men i matskålen hittade jag en gång en pytteliten skalman på 10 veckor! haha.. han sov i den! :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#13 Awww ^^
Bajs,kiss,spån,hö,halm,fluga,hår.

En saltsten som var alldeles upplöst är det allra konstigaste jag hittat. Hittade den imorse ^^

#16 Haha.
pellets, hö, halm, spån, bajs, blad, SNIGLAR ( :@ ), aktiveringsboll, höhäck, insekter, toarullar
Pellets, spån, bajs.

Har nog hittat det mesta, kommer inte ihåg riktigt, även en kanin som älskar vatten.
Bajs, spån, halm, hö, kanintassar (som sitter fast på en kanin alltså), aktiveringsboll, pellets, kiss, kvistar, löv, gräs m.m. ^^

Päls, halm, hö, spån, insekter, en mus, fågelfjäder, bajs och hm.. tror det var allt ^^

Kiss, bajs och spån :P (men inte ofta alls)

Bajs, halm, Spån, Pellets(a), gurka ..

#23: du har ju flaska till tindra? :S

Saga har flaska, men Putte har vattenskål och där har jag hittat; Spån, Hö, Myror, Flugor, löv, Sniglar o,O och gräs…

#22: Frääääscht med möss! :O
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
När Ping å Loll var små hittade jag BÅDA TVÅ en varm sommar dag i vattenskålen! De satt där och trängdes och såg så nöjda ut^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hmm… kiss, bajs, pellets, morot, hö, halm, spån, sallad, gurka, saltste, flugor, klo (:O) och Pakk hitta jag ofta i vattenskålen när han var liten :)
Glad att jag inte har vattenskål xD
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#30, hahahha! ;)

Jag hittade vatten i vattenskål, konstigt va? xD
#32 Usch, det skulle inte jag vilja hitta i min vattenskål o_o
Hmm.. har vattenskål på vintern.
Har hittat: Kiss, bajs, flugor, päls och halm.
Självklart pellets & sånt oxå.
Not your mom, not your milk.
#32 & #33 HAHAHA!! :P:P ni är roliga ;D

Bajs, kiss, halm, hö, sågspån , bananmos, kaninhår, kaninunge, vatten, toa-lätt, pellets . Ja , typ allt möjligt :)