Vad kan de bli för färger?
Jag är inte sådär jätte duktig på färger och genetik, men har parat dessa färg kombinationer:
1. Vit blåögd hona och en svart wienertecknad blåögd hane med bläs (teddydvv:ar). Båda bär på havanna, kan de bli havanna m wienerteckning?
2. Havanna hona (enkelmanad lejonhuvaddvv) och svart wienertecknad blåögd hane med bläs (teddydvv)
3. Madagaskar brokad hona (teddydvv och viltgrå wienertecknad blåögd (med ett öga oddeye) hane (dubbelmanad lejonhuvaddvv)
Svart wienertecknad hona (pekingteddydvv) , vit prick på nosen och svart wienertecknad blåögd hane med bläs (teddydvv)
Någon som tror sig veta vad det kan bli för färger och pälstyper? :)
Tyvärr är jag inte så bra på sånt där. Grymt söta kaniner har du iaf =)

Det är svårt när man inte vet vad kaninerna bär på, men jag gissar iaf ;)
1. Svart wiener, vit blåögd. Har hon Cedro som pappa? Isåfall kan det nog bli någon havanna wiener.
2. Svart, svart wiener, havanna, havanna wiener,
3. Vet inte riktigt vad brokat + wiener ger, men madagaskar & viltgrått lär du iaf få ..
4. Svart wiener

Okej. Tack så mkt!
Ja de är Cedro som är pappan. Morfarn till hanen är också havanna. Hoppas på wienertecknade havannor (:

#3 Okej, jag har ju en hona efter Cedro så jag vet ju att han nästan bar bär på havanna ;) Blir det någon havanna wiener är jag grymt intresserad!