Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninhoppning-och-selar
Läst 1785 ggr
Elin_T
0

SELAR till SALU Och KANINSALONG!!

Hej nu har jag gjort selar som man kan köpa!!Det är min första sele som jag gjorde och vi har testat den och nu kan ni köpa selar från oss Wonderskaniner!! Vi är jätte stolta över att vi kan sy sådana och det kommer också komma kanske att vi dekorerar hinder med färg och mönster i olika former och färger. Här nedan kommer summan och lite tyg.

~: H-sele :~ 35 kr ännu 5 kr billigare!!  färger på tyg kommer nedan för.

Finns i storleken XS, S, M, L                      

Kaninsalongen: SolStrålen!

Hej vi är 2 tjejer som heter Emma & Elin. Vi älskar kaniner och tycker att det är det underbaraste som finns. Vi har bestämt oss för att sköta om andra kaniner medan ni är på tex.en härlig semester. Kaninerna kommer att bli väl omhändertagna av oss. Om ni köper hela solstrålen paketet så får ni med en klippning på klorna och

"sova över" paketet och mat som kaninen kan äta. Ni får bestäma själv vilken sort det ska vara och sist men inte minst har vi pälsvård och träning.

Bokning och info: Du kan ringa mellan 10.00 - 12.00

Du kan ringa mellan 10.00 - 12.00**

Mottagning: Du kan lämna din kanin vid 15.00 - 18.00

Du kan lämna din kanin vid 15.00 - 18.00 du kan komma tidigare om det är kris men vi måste få veta i förväg då.

Prislista:

Kloklippning: 30 :-

Träning i Sele och koppel och Hoppning: 15:-

Pälsvård: 20 :- beror på hur mkt behövs gör som mest 20 kr och som minst 10kr

Sovaöver ett Dygn: 30 :-

Sova 2 dagar: 50 :- (specialpris på fler dagar)

Matpaket: 20:-

Rosetter 10:-

Prislista Paket:

Vårdpaket: (Pälsvård, Bada & Klokippning) 60 :-

Lilla strålen paketet(En Vecka): 200 :-

Solstrålen Paket(alla saker): 300 :-

Ring oss: 0738539566

OBS OBS : Vi har inte öppet just nu vi har öppet på påsklovet och på sommarlovet. Men innan sommarlovet en vecka innan har vi med öppet.

Mail addres kexet.tann@hotmail.com (elin) blaack_hart@hotmail.com (emma)

**

Elin_T
0

Tygerna kommer att komma in imorrgon.

Bejja
0

Ang. eran pälsvård, klipper ni angora osånt? Jag har ingen angora men jag tror nog att folk vill veta :)

Elin_T
0

nej vi kammar den och ser om det finns festingar och vi grejar med pälsen. Vi gör en massa saker med pälsen men vi syr inte ihop om det är något sår. Ja vi kammar med olika kammar så det inte finns tuvor och andra saker ddå tar vi bort det.

Tina-A
0

Vad skoj!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Elin_T
0

#4 tack vi vill hjärna hjälpa till och så vi älskar kaniner!!. så maila bara om ni vill att vi ska göra något för din kanin. ni får gärna fråga mer om ni undrar över något.:) ^^

soten
0

Vart bor ni? :p

[chriistina]
0

#6 De bor i Skåne. Klippan tror jag, iaf det området vid Klippan.

Elin_T
0

ja exakt :) men vi kan skicka selarna och så:)

Emma_B
0

Det  är inte jag som gör selarna, det är Elin men jga hjälper till med dom:)

Elin_T
0

förlåt för förseningen med tygerna men dom kommer nu :9 #7 förlåt om du miss för stog mig förra gången jag skrev men jag menade att om någon ska ha selar så kan vi skicka dem.:)^^

Elin_T
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hät kommer tygerna kommer att komma fler lite mörka men vi ska fixa  så bilderna blir ljusrae har ingen kamera utan bara mobil ( tog i sönder kameran i jul)

Elin_T
0

ett till^^

Elin_T
0

¨¨

Elin_T
0

NI ser det där som inte är blomman och bladen det är en sårt jätte skön blå färg och det ser man inte så tydligt där men jag kan göra en sele med den så kommer ni att se så fin bliå det är :)

Elin_T
0

och en till den är vit med gud trådar väldigt fin! men man ser inte det så tydligt här på bilden!

Elin_T
0

kommer fler tyger idag:P och mkt snyggare

Feliciaa
0

Lycka till med salongen :)

Hur gamla är ni ?

Elin_T
0

vi är 13 och ska fylla 14 och vi gör salongen för att vi älskar kaniner och att vi tycker att det är kul att ta hand om dom!

Jjohaanna
0

Sen vill jag säga att vi gör hinder också, Vi håller på med Ett höjd hinder . ( :

[chriistina]
0

Jag tror att om ngn är intrsserad så vill de se färdiga selar också och inte bara tyger ;) Det är många som syr selar så "konkuresen" är hård och det krävs att man visa en hel del ;)

Naaathaaa
0

#20, Precis.. Kanske hade det varit en idé att lägga ut bilder på färdiga selar istället =)

Creation
0

:/ Måste man inte ha tillstånd för att driva verksamhet? ;)

Vad har ni för erfarenhet av kaniner, förresten? ^^ Och vad för föda ingår i matpaketet? Bara av nyfikenhet… :P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Creation
0

Kanske också vore en idé att berätta vart ni finns ;P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

annaforsgren
0

det där med att bada kaninen tycker jag inte låter så bra:) men annars en superbra idé!:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Emma_B
0

Jag vet, jag tror nog inte att detta är aktuellt längre, (iaf selarna)

Elin_T
0

Som sagt är selarna inte aktiva längre men jag och johanna sk asnart lägg aut vårt hinder här på kif !:)

Elin_T
0

vi befinner oss i klippan . :)