Hund bur till kanin?
hej jag undrar om amn kan använda en stor hund bur med små hål till transport bur ska försöka fixa bild då har jag tänkt sätta fast en matta i botten det är två fack en sån som man har i bil =9 tänker ju åka till norrbottens träffen och behöver transport bur då =)
Eller är det nån som säljer transportisar ??
Har du någon bild på hur buren ser ut?
Med vänlig hälsning,
Jenny
Nej men kan leta på internet efter en liknande =)
Jo,tror nog att den kan funka som en transportbur,men ni kanske skulle skölja dem med vatten före du använder den.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag skulle inte gärna ha en så stor bur som transport till nån av mina kaniner.. Måste man bromsa in väldigt kraftigt så flyger ju kaninen runt som en trasa där inne :/ Jag föredrar att ha mindre bur när jag transporterar mina.
Sen får du inte ta andras bilder o lägga in här, du måste ha fotografens tillstånd, annars får du länka :P
Vissa av mina kaniner bli lätt stressade i för stora utrymmen så de skulle inte må bra av att åka i den. Sen som Taci skriver kan de ju bli lite ostadigt om man svänger och bromsar. Men det kan säkert funka för vissa kaniner och om man kör lugnt.
Vi kör lungt =P (vi kör inte alls ) XD jo men kaninerna är vana att åka i stora utrymmen

Man krockar inte med flit. Man vet aldrig vad som kan hända. Jag skulle inte ha en sån bur till mina iaf!

Säger som andra, en vanlig transportbur är mycket säkrare för kaninen.