Nu är buren klar! :D
Pappa och jag har rustat upp en gammal bur och gjort den fin:) Vi fick ta bort hela taket och sätta på nytt och vi täckte golvet med fuktspärr och väggarna med parkettgolv:P Sen målade jag om den för den hade en äcklig gul-organge färg (vissa finner det fint, men inte jag).
**Vänta till jag lagt upp alla bilder innan ni kommenterar:)
**
Jösses vilken fin bur!
Vad duktiga ni har varit. Grattis till den nya fina buren!

Jättesnygg! :D

Fin! e inneboet isolerat?
Skit snygg bur! *avis*
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Tackar:D
#6 Nej, men jag ska bara ha mina kaniner ute på sommaren:)

Gud va fin bur, nu är jag faktiskt avis :P
Oj så fin! Supersnygg, verkligen! Bra jobbat!
Superfin! :D

Kalas fin;)
fin!
Tack tack :)

jättefin :D Hur stor är den?
#15 180x70x75-65 (taket lutar)

ok stor och bra :D

Jättefin :) Typ min drömbur.
putt
#19 Oh tack:)
gud vad fin :D
Emma

Jättefin bur! där kommer ninen trivas tror jag!
snyggt håll bara parketten ren och torr eftersom sådant golv lätt mögglar och spricker oavsett om du har fuktspärr. =)
Tack:)
#24 Ja vi tänkte på det, så därför har vi skruvat fast det så att det går lätt att skruva ner när/om det blir förstört;) Men de är ju bara väggarna, så hoppas det klarar sig någorlunda, på golvet är det bara vanliga brädor med fuktspärr på - ifall du inte förstod det;)
#25 har du testat laminat golv eller vad tusan det heter dvs sådant golv som man använder i badrummet, det är ju fuktanpassat och man kan sätta det på golvet och sedan badrumsmatta på väggarna, inget fukt tar sig igenom det =), bara ett förslag om det där inte skulle fungera. =)
#26 Det kan vi prova om detta skulle skita sig;) Thanx!

Jätte fin bur :D

Superfin bur!=)

Superfint! (:
Enda grejen som jag skulle tycka var irriterande är att dörren är så liten. Tycker att det är rätt jobbit att städa då^^ Fast man kanske kan öppna på ngt annat sätt`? Annars var buren jätte snygg (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#30 Ja, men vi har ju inte byggt buren och vi orkade inte göra en massa "onödigt". Vi gjorde det som va nödvändigt, som att byta ut hela taket, det va nästan helt ruttet. Resten av buren hade klarat sig okej:)
Men annars känner jag inte att luckan är för liten:P Jag kan ju krypa in där igenom om jag ville;)
Det blev ju jättefint:)
Tack, jag längtar tills kaninerna kan flytta ut dit;)
Super snygg (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Supersnyggt :D

#8 isolering kan va bra på sommaren me, håller ute värmen om d skulle vara jätte varmt ute :)
Tack alla:)
#36 Tur att inte buren står i direkt solljus hela dagen, endast kort stund på dagen och jag tror att t o m då är buren ganska skyddad. Ska hålla koll på det där under en solig dag:) (När detta trista väder är slut)
snyggt :D !
har du ngn "före" bild :) ?
Jättefin :)
Snygg!!
jättefin! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
#38 Nej tyvärr:P Jag tog med kameran första dagen när vi skulle börja på buren, men jag glömde ta bild ändå. Vi fixade den hemma hos mina föräldrar i deras garage, de bor 7 km bort, efter andra gången när jag glömde kameran helt så kändes det inte viktigt längre:P

Super fin ;) Vill också bygga än :P

Shit va snygg! :D kan du inte bygga en till mej? xP skojja ;P har alltid vela ha en sånn bur ;D
Tackar:)
#44 Hihi^^ Min pappa skoja sa att vi kunde starta företag;) Men det skulle inte funka för jag går fortfarande i skolan och har inte så mycket tid för sånt:P Kanske om några år^^

skit najs malin :D
va fin bur !

Så fin :)

Det ser bra ut…kaniner vill ha det lite skumt i sina bohåler.
Vad fin! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Riktigt snygg bur :)
Tackar!^^,